پیروزی حماس در غزه؛ اهل سنت ایران هم ناامید نباشد


دردانگ نیوز: کشوری که دارای دویست بمب اتمی و هسته ای، ارتش تا دندان مسلح و مجهز به پیشرفته ترین سلاحهاس جنگی، جت، تانک و موشک و.... است، علاوه از این تحت حمایت مستکبرانی چون ایالات متحده و بریطانیا قرار دارد و رسانه های معروف و معتبر زیر سلطه او هستند و خود را نژاد برتر و شاه جهان و دیگران را حیوان می پندارد؛ بالاخره پس از چند روز حمله پی در پی و قتل عام فلسطینی ها مجبور شد عقب نشینی کند.
در حالیکه ارتش اسرائیل به راحتی وارد غزه شده بود و قبل از آن به زعم خودش با حملات موشکی دفاتر و مراکز مهم حماس را از بین برده بود.
در مقابل ارتش پلید اسرائیل هم فقط مجاهدین مخلص حماس ایستادند و بدون پشتیبانی حتی یک کشور اسلامی و عربی برنده این جنگ شدند. ایران به پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه لبنان می نازد حالانکه به طور اعجاب انگیز در آن جنگ خانه های مردم سنی مذهب، بیمارستانها، پل ها و فرودگاهها بمباران شدند؛ اما دفاتر رسمی حزب الله {دشمن درجه یک اسرائیل!؟} محفوظ ماندند، نه هم ایستگاه تلویزیون حزب الله مورد حمله قرار گرفت و نه عضو ارشد و غیر ارشد آن!
اما حماس علاوه از اینکه دفاتر مهم دولتی اش با خاک یکسان شد چندین شهید هم داد. حتی اعضای کابینه دولت و وزراء آن هدف حملات یهودی ها قرار گرفتند و اسرائیل در 33 روز نه؛ 22 روز شکست خورده و اعلام کرد: در اسرع وقت از غزه بیرون خواهیم شد.
جامعه اهل سنت ایران می تواند مقاومت گران حماس و استراتژی موفق آنرا الگوی خود قرار دهد.
حماس با کمترین امکانات بیشترین اهداف اش را حاصل نمود و هر آنچه در توان داشت برای دفاع صرف نمود. وحدت و یکپارچگی آنها، خدمات رفاهی و آموزشی شان مردم را شیفته حماس کرده است. ما هم می توانیم با وحدت و همدلی و خدمت به مردم سدی آهنین در مقابل رژیم صفوی ایران باشیم.
اگر چه بظاهر در مقابل رژیم ما بسیار ضعیفیم ولی به یقین می دانیم که اگر در توان دولت ولایت فقیه می بود یک سنی را هم نمی گذاشت در ایران زنده بماند. تاکنون هم اگر مجبور به عقب نشینی جزئی شده و امتیازاتی به اهل سنت داده فقط به برکت وحدت و رهبری آگاه ما بوده است.
بلوچستان برای ایران تبدیل به بیماری لاعلاج شده و هرچه فشارها رابیشتر می کند پس از مدتی دوباره مجبور به عقب نشینی می شود. این فقط بخاطر یاری خداوند متعال، مبارزه همه جانبه گروههای مبارز مسلح و سیاست های موفق و جرأتمندانه علماء حقانی در این استان است.
آزادی چه مذهبی باشد چه ملّی و سیاسی بدون ایثار، جان فدائی و خون حاصل نمی شود.
شکست اسرائیل در حقیقت شکست هر زورگو و مستبد است که می خواهد به زور مخالف خود را نابود کند. همانگونه که پس از شهادت شیخ احمد یاسین و عبدالعزیز الرنتیسی حماس بیش از پیش قدرتمند شد جامعه اهل سنت هم پس از فاجعه حمله به مسجد مکی و شهادت دهها عالم و مبارز آگاه تر، هوشیارتر و قوی تر شده است و إن شاءالله در نهایت گل آزادی را به ملت ایران اهداء خواهد کرد.

0 نظرات: