مبارزان قسام با نفوذ به پشت خطوط نظامیان صهیونیستی تعدادی از آنها را کشته و چند تانک را منهدم کردند


غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
گردان های شهید "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که مبارزان این گردان ها با نفوذ در پشت خطوط نظامیان دشمن صهیونیستی در حال پیشروی به سوی شرق جبل الکاشف واقع در شمال نوار غزه چندین دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را به طور کامل منهدم کردند.
گردان های قسام با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، خاطر نشان کرد که به یاری خداوند متعال مبارزان این گردان ها راس ساعت 7 عصر دیروز سه شنبه (13/1/2009) با نفوذ به پشت خطوط نظامیان دشمن در منطقه الواد واقع در شرق جبل الکاشف (در شمال نوار غزه) چندین دستگاه تانک را منهدم کردند.
این گردان ها همچنین تاکید کردند که مبارزان این گردان ها توانستند پس از منفجر کردن دو بمب از نوع "شواظ 3" در مسیر نفربرهای ارتش صهیونیستی، یکی از آنها را هدف یک گلوله توپ "تاندیم" قرار داده و به طور کامل منهدم کند.
در ادامه بیانیه گردان های قسام آمده است که مبارزان قسام توانستند با استفاده از یک گلوله ضد زرهی "آر پی جی" یک تانک ارتش صهیونیستی را هدف قرار داده و منهدم کند و زمانی که تانک دیگر به منظور نجات مجروحان و انتقال اجساد نظامیان کشته شده به این محل اعزام شد، توانستند با منفجر کردن یک بمب "شواظ 3" آنرا به طور کامل منهدم کنند.
گردان های قسام با اشاره به بازگشت سالم و موفقیت آمیز مبارزان این گردان ها پس از اجرای عملیات مذکور تاکید کرد که در این عملیات شماری از نظامیان ارتش صهیونیستی کشته و زخمی شدند که دشمن صهیونیستی تاکنون از اعلام اخبار مربوط به این عملیات خودداری کرده است.

0 نظرات: