وقتی سلیمانی جنایتکار درس عدالت می دهد


به گزارش آژانس خبری تفتان امام جمعه شیعان مهاجر ساکن زاهدان در جمع کارکنان سازمان آموزش و پرورش به ضرورت برقراری عدالت در جهان تاکید کرد و اظهار داشت: عدالت به معنی هر چیزی در جای خود قرار گرفتن است و خداوند متعال، عالم را براساس عدالت آفریده است.

سلیمانی که روی ظالمان و ستمگران را سفید کرده است و ماهیت شیطانی و غیر انسانی اش برای ملت بلوچ روشن شده است که در جنایات بلوچستان شهریاری و دهمرده و نکونام را یاری داده است امروز از درس عدالت و برابری می دهد!!!!

سلیمانی افزود: اگر خلقت عالم بر اساس عدالت نبود و این نظم در جهان وجود نداشت، موجودات زنده امکان حیات نداشتند.

البته این جانی به بی عدالتی در جامعه ایران اعتراف نمود و گفت یکی از مشکلات جامعه این است که انسان ها عدالت را اجرا نمی کنند و از حریمی که برایشان در نظر گرفته شده است تجاوز می نمایند

امام جمعه زاهدان حریم مسئولیت مسئولان را محدود ذکر کرد و یادآور شد: برای هر مسئولی در همان محدوده انجام وظایفی در نظر گرفته شده است که باید در همان محدوده انجام وظیفه نمایند و از حیطه لیست خود خارج نشوند چرا که ورود به حریم دیگران طیغان و خلاف عدالت است.

البته امام جمعه شیعان مهاجر ساکن زاهدان خود در محدوده اش که اجرای مراسم عبادت شیعان است پا فراتر نهاده ودر جنایات رژیم بر مردم بلوچ شریک جرم است.

0 نظرات: