من آنم که رستم بود پهلوان!


من آنم که رستم بود پهلوان!• د. سید علیرضا دلیریدنیا همه شاهد پیروزی حماس در باریکه غزه بود، همه روی صفحه تلویزیونهای خود نظاره گر بودند چگونه ۲۲ روز تمام صبر در مقابل توپ و تانک ایستاد، و توانست دشمن اشغالگر را از میهن و خاک خود فراری دهد.بلافاصله پس از فرار دشمن مگسها گرد شیرینی جمع شدند، و سران دولتهای عرب و اسلامی گرد هم آمدند تا بازوهای خودشان را بنمایش بگذارند.
همه سران عرب با حرفهای چاپلوسانه از مردانگی و دلیری مردم غزه حرفها گفتند و هر یک ادعاها کردند که من می خواستم چنین و چنان کنم که فرصت نشد.
خلاصه اینکه همه بصورتی سعی کردند روی خیانت و ترس و حماقت خویش پرده کشند و بگویند من آنم که رستم بود پهلوان!
و ناجوانمردانه ترین ادعا آنی بود که دولتمردان ایران و برخی شیعیان اذعان داشتند:رسانه های گروهی ایران سعی نمودند چنین جلوه دهند که پیروزی غزه به برکت انقلاب ایران بود.
و اینکه اسرائیل از هیاهوی مردم ایران در خیابانهای این کشور ترسید و از غزه فرار کرد!آقای لاریجانی روز پنج شنبه ۳ بهمن چنان وانمود کرد که اسرائیل و همه کشورهای عرب می خواستند با شکست غزه ایران را شکست دهند! حالا چه ربطی بین غزه و ایران است. معمایی است که حداقل جن و انس از حل آن عاجزند، مگر آقای لاریجانی که ظاهرا از جنس سومی است!!
از این ادعای لاریجانی بی معناتر آنچیزی بود که از آشهای داغتر از کاسه ترشح شد.
آنچه عاملان ایران در عراق و لبنان و افغانستان ادعا کردند!بطور مثال آخوندی در خبرگزاری مجهول و نکره ای به نام صدای افغان (آوا) که از ظاهر سایتشان بر می آید از ایران آب می خورند چنین اذعان نمود که پیروزی حماس در ماه بهمن از برکات آقای آیت الله خمینی بود!!
ولی نمی دانم این آخوند فال گیر چرا بیان نفرمودند این کرامات و برکات چرا پس از ویرانی شهر غزه بکار افتاد، و قبل از این کجا بود. یا چرا این برکتهای سخاوتمندانه امام روزی که امام خمینی و همکارش صدام حسین ۴ ملیون شیعه را در مرز ایران و عراق قتل عام، و دهها ملیون انسان بیگناه را بی خانمان، و نیمی از دو کشور عراق و ایران را به ویرانه تبدیل نمود بدردش نخورد تا حداقل بر عراق پیروزش کند و لعنت تاریخ را بر پیشانیش چنین نچسپاند؟!!چیزی که هر عاقلی را بحیرت می اندازد اینست که واقعا: آیا این آقایان اینقدر نادان هستند، یا اینکه گمان می کنند مردم نادان تشریف دارند؟!
سنی نیوز

0 نظرات: