جمع آوری اسلحه در بلوچستان توسط رژیم ، ریش سفیدان نباید فریب بخورند




به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایسنا در راستای اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز تعداد 40 قبضه سلاح غیر مجاز در سطح استان کشف و ضبط شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی فتح و انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 40 قبضه سلاح در راستای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت: طی دو هفته گذشته ماموران انتظامی در سطح استان با بکارگیری منابع اطلاعاتی و کمک های مردمی موفق شدند این تعداد سلاح غیر مجاز را به همراه 21 تیغه خشاب و 305 عدد فشنگ جنگی کشف نمایند.
سردار غلامعلی نکوئی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان افزود: از این تعداد سلاح 13 قبضه به همراه 10 تیغه خشاب و 27 عدد فشنگ آن بصورت خود معرف با همکاری ریش سفیدان و معتمدان محلی تحویل پلیس گردیده است. وی خاطر نشان کرد: این سلاح ها که از نوع کلت کمری و کلاش و شکاری است در شهرهای زابل، چابهار، نیکشهر، زاهدان، خاش، سراوان، زهک، ایرانشهر و هنگ مرزی سراوان و هنگ مرزی جیکیگور کشف شده است.



جمع آوری اسلحه مردم بلوچ در حالی انجام می گیرد که زابلیها به طور گسترده مسلح می شوند که در صورت خطر بتوانند در برابر مردم بلوچ بایستند قبلا آقای شهریاری علنا گفته بود که باید زابلیها مسلح شوند اما دولتمردان شهریاری را ساکت کردند و طی طرحی به عنوان بسیج به صورتی گسترده زابلیها را مسلح کردند و ریش سفیدان باید مواظب باشند و فریب توطئه های رژیم را نخورند و سلاحها را تحویل ندهند.

0 نظرات: