جوابیه خبرگزاری تفتان به اراجیف و تهمتهای یک زابلی متعصب

دردانگ نیوز
جوابیه خبرگزاری تفتان به اراجیف و تهمتهای یک زابلی متعصب
زابلی متعصب: باز هم تیر جندالله به سنگ خورد ! گروهک ملحد جندالشیطان در روزهای ابتدایی تشکیل با حمایت همه جانبه رسانه های فرنگ نشین ماهواره ای و اینترنتی مواجه شد و کلی قند توی دلشان اب شد که :عجبا" ما دیگه کی هستیم ! در زاهدان کاه هم جلوی ما نمیریزند و اون وقت اینهمه طرفدار رسانه ای داریم ! اما کم کم با توحشی که این گروه از خود نشان داد ، حمایت انها را هم رفته رفته از دست داد و در این اواخر حسابی تنها شد .
عبدالمالک شدیدا" به تغذیه رسانه ای نیاز دارد و به همین خاطر باید دست به کاری میزد که خبر اول جهان بشود و بهترینش هم همین عملیات انتحاری است اما چند اشتباه مرتکب شد
خبرگزاری تفتان: این مطلب توسط هر کس نوشته شده یا خیلی نفهم تشریف دارد یا خود را به نفهمی زده است و مطلب خود ترس و وحشت نویسنده را به نمایش می گذارد.
اولا جندالله از کانالهای ماهواره ای استفاده اش را برد و حسابی به نفع بلوچستان و اهلسنت از این شبکه ها استفاده نمود و الان هم با اصرار شکبه ها توجهی به آنان نمی کند
زابلی متعصب: اول :در زمانی اینکار را انجام داد که تمام افکار جهان معطوف جنایات صهیونیستها در غزه میباشد و کسی به این عمل آنها توجه نکرد .
خبرگزاری تفتان: اما عملیات استشهادی سراوان که واقعا عالی و از طراحی دقیق عاملان آن حکایت دارد و اینکه مصادف بوده با جنگ غزه بهتر بود و جندالله عمدا این کار را کرد تا به جهانیان بفهماند تنها اسرائیل جنایتکار نیست بلکه جمهوری اسلامی دست کمی از اسرائیل ندارد.
زابلی متعصب: دوم : در شروع ماه حرام اینکار را کردند که به اتفاق تمام مذاهب اسلامی خونریزی در این ماه را جایز نمیدانند .
خبرگزاری تفتان: و اما اعتراض دوم که در ماه حرام انجام داده پاسخش روشن است و درگیری حسین با عبیدالله بن زیاد هم در ماه حرام صورت گرفته و اگر گناهست پس اول العیاذ بالله استشهادی حسین رض گناه باشد
زابلی متعصب: سوم :عملیات انها بسیار ابتدایی و بچگانه انجام شد چون در میدان صبحگاه نیروی انتظامی سراوان شخصی وجود نداشت و همه در مسجد مشغول ادای زیارت عاشورا بودند..
خبرگزاری تفتان: اما اعتراض سوم که واقعا بچه گانه است زیرا رژیم و همه می دانند که روز دوشنبه در این مکان صبحگاه مشترک برگزار می شده است و خبرگزاری تابناک هم اولین خبرگزاری بود که این خبر را طبق حقیقت نوشت که فرد انتحاری کنند با پاره کردن زنجیر وارد صحن پایگاه شده و در میان صبحگاه مشترک خودروی خود را منفجر نمود و جمعی از سربازان وطن را به شهادت!!! رساند( که واژه صحیح به هلاکت رساند است)که فورا تابناک از سوی وزارت اطلاعات و سپاه تهدید شد واین خبر را حذف نمود و این خود نشانگر طراحی دقیق عملیات استشهادی توسط جندالله می باشد.
والسلام تفتان

0 نظرات: