پیام رهبر جنبش مقاومت امیر عبدالمالک بلوچ به مناسبت عملیات پیروزمندانه جوانان بلوچستان


بسم الله الرحمن الرحیم
پیام رهبر جنبش مقاومت امیر عبدالمالک بلوچ به مناسبت عملیات پیروزمندانه جوانان بلوچستان
بنده عملیات افتخار آفرین و غرورانگیز رزمندگان مبارزین ایران _واحد بلوچستان را تبریک گفته و از ایزد منان برایشان توفیق مزید و پیروزی در هر کارزاری را خواهانم.
قلبا از این عملیات پیروزمندان مسرور شده و از جوانان غیور که چنین افتخاری آفریدند سپاسگذارم باید مردم بلوچ و جامعه اهلسنت ممنون فداکاریهای سربازان دلیری باشند که در ره عزت و آزادی از خود مایه گذاشته و دشمنان را در هر میدانی مفتضحانه شکست داده و برای ملت خود عزت و سربلندی می آفرینند.
این عملیاتها جهت دفاع از دین و عزت و ناموس مردم انجام می گیرد و به امید الله با اقتدار و تا سرنگونی رژیم جهل و جور ولایت فقیه ادامه خواهند یافت.
و من به رژیم هشدار می دهم که دست از جنایت و کشتار بردارد و اگر رژیم همچنان مثل گذشته تاریکش به ظلم و ستم ،تجاوز و توهین ،استبداد و تحقیر مردم ادامه دهد بداند که جوانان بلوچ و سنی به عقب نخواهند نشست و متحد و یکپارچه به تنه لرزان رژیم حمله خواهند کرد و به امید الله این جرثومه فتنه و فساد را از بیخ خواهند کند.
بنده در این سطور پیامی به ماموران رژیم دارم وبه آنان می گویم بلوچستان را ترک کنند همانگونه که بسیاری از پاسداران پس از عملیات استشهادی سراوان از مقام خود استعفا دادند و اگر در بلوچستان بمانند امروز و یا فردا هلاک می شوند و در این دنیا ذلیل و خوار و همچنین در آخرت به عذاب ابدی گرفتار خواهند شد.
پاسداران فریب نیرنگهای آخوندهای بی دین را نخورند و فکر نکنند با کشتن انسانهای مظلوم و بی پناه به بهشت می روند ! هرگز چنین نیست و کسانیکه ظلم و جنایت کنند آینده ای تاریک پیش رو دارند.
شما پاسداران و نیروها همیشه فریب خورده اید و کشته شده اید هزاران نفر از شما در گذشته کشته شده اند و در آینده هم کشته می شوند و آخوندهای جمکرانی به عیش و هوسرانی و جمع ثروت مشغول هستند و هدفشان نه اسلام و نه اهلبیت که حفظ قدرت وثروت می باشد پس چرا شما خود را قربانی آخوند جنایتکار خامنه ای و دار و دسته اش می کنید، من از شما می خواهم بلوچستان را ترک کنید و گول وعده های دروغین عده ای آخوند از خدا بی خبر و جانی را نخورید و اگرنه سوگند به الله که با رسوائی به هلاکت خواهید رسید.
به خدا سوگند که حسین رضی الله عنه و اهلبیت از این جنایتکاران و اعمالشان بیزارند و اگر امروز حسین زنده می بود علیه خامنه ای قیام می کرد زیرا یزید به مراتب بهتر و عادلتر از این جانی و خونخوار بالفطرت بود ولی حسین فقط به خاطر ایجاد جامعه ای مبنی بر عدالت و برابری و پاک از استبداد و سلطنت و خودخواهی قیام نمود و جانش را فدا نمود و یزید نه به اندازه این ظالمان انسان کشته بود و نه مانند این جنایتکاران قران زیر خاک و مسجد آوار نموده بود ،پس بهتر است به هوش آئید و خود را قربانی هوس این جنایتکاران ننمائید.

پیام من به مردم این است که فریب دروغها و تبلیغات دروغین رژیم که خود را حامی قدس و مردم فلسطین می داند رانخورند چگونه این رژیم از فلسطین حمایت می کند در حالی که در یک سال بیش از هزار جوان بلوچ از اقشار مختلف دانشجو و طلبه و عالم و .. را به دار زده است و دهها عالم اهلسنت را به زندان انداخته است که تاکنون بسیاری از علمای اهلسنت کردستان و خراسان در زندان به سر می برند و مساجد و مدارس را با خاک یکسان نموده است و کتاب الله قران کریم را در چاههای فاضلاب دفن نموده است.
آیا این اعمال رژیم جنایت نیست ، آیا این اعمال ظلم نیست ،آیا اهانت به اسلام و قران نیست؟
دفاع از فلسطین حربه و نیرنگی است برای فریب مسلمانان تا مذهب صفوی و خرافاتی و جمکرانی خود را صادر نمایند .
مردم باید هوشیار و بیدار باشند و مسائل را تحلیل و بررسی نمایند و تنها به مشاهده و شنیدن اخبار از رسانه های رژیم که سراسر دروغ و افترا و مکر و حیله است اکتفا ننمایند زیرا این رسانه ها کاری جز تخدیر افکار مردم و فریب دادن اذهان عمومی ندارند، مردم بدانند که اساس و بنیاد این رژیم بر دروغ و تقیه و نفاق است و حتی دروغ و فریب در مذهب این رژیم اجر و پاداش دارد و اینها برای بقای خود روایات دروغینی ساختند که( لا دین لمن لا تقیة له) یعنی هرکس دروغ نگوید دین ندارد.لذا مردم باید خود مسائل را بررسی نموده و تحلیل نمایند و در این میان علماء و اندیشمندان وظیفه ای مهم بر عهده دارند که به روشنگری بپردازند و حقائق را برای مردم بیان دارند.
از سوئی رژیم با ایجاد فشار بر مردم می خواهد مردم را از مبارزه دور نماید که هوشیاری مردم را می طلبد که در راه مبارزه برای عزت و آزادی همانگونه که مبارزان جانهای خود را فدا می کنند بخشی از مبارزه که همان تحمل سختیها و فشارهاست بر مردم است و ملتی که سختیها و مشکلات را پشت سرنگذارد هرگز به عزت و آزادی نمی رسد.

ما در حال نبرد با رژیم هستیم و الحمدلله که رژیم در این نبرد با شکست مواجه شده است و در تمامی اهداف خود ناکام مانده است به طوری که رژیم از آغاز مبارزه در بلوچستان سه هدف را پیش روی خود قرار داد:
1:تخریب چهره جنبش در سطح جهانی
2: ایجاد فاصله بین مردم و جنبش
3: از بین بردن جنبش
و سپاس می گویم الله را که رژیم در اهداف سه گانه با شکست مواجه شد و با تلاشها و کوششهای جوانان رژیم حتی به یکی از اهداف طراحی شده خود نائل نگردید و جنبش در سطح جهانی مسئله بلوچستان و اهلسنت را مطرح نمود و افکار عمومی جهان را با خود همسو نمود و در داخل رژیم با فشارهای زیاد و دستگیریهای فله ای هدف فاصله انداختن بین جنبش و مردم را دنبال نمود که باز هم ناکام شد و امروز جنبش دارای محبوبیتی بیش از گذشته است و همه جوانان خواهان پیوستن به جنبش هستند و اما رژیم با اعدامها و کشتارها و هزینه میلیاردها دلار و اجیر کردن هزاران مخبر نتوانست جنبش را از بین ببرد و امروز جنبش با اقتداری بیش از دیروز به مبارزه ادامه می دهد رژیم با اعدام جوانان می خواست ترس از مرگ ایجاد نماید اما جوانان جنبش با اهدای جان خود نشان دادند که جان در ره دین و عزت و آزادی برایشان مهم نیست.
یک عملیات استشهادی تمامی برآوردهای رژیم و تحلیلهایشان را باطل کرد و ترس و وحشت در سراسر ارکان نظام انداخت طوری که رهبر جنایتکار نظام خامنه ای خود دست به کار شده و از ایادیش در بلوچستان خواسته است به هر صورت ممکن و با هر هزینه ای که بشود جلوی مبارزه را بگیرند.
آری مبارزان بارها از من خواستند که آنها را برای عملیات استشهادی بفرستم اما من انکار می کردم تا اینکه برادر عزیزم عبدالغفور بر این امر خیلی اصرار نمود وپافشاری نمود و من اجازه دادم چون به این امر اعتقاد و یقین دارم تا زمانیکه خود را فدا نکنیم به عزت و آزادی نمی رسیم و شهید عبدالغفور با فدا کردن جان خود به رژیم و به ملتش ثابت کرد که یک روز زندگی با عزت و شیرگونه بهتر از هزار سال زندگی پر خفت و روبه گونه است.
شهید عبدالغفور آرمان جوانان و دلاوران جنبش را به نمایش گذاشت که هیچ ترسی از مرگ ندارند و با سرور و شادمانی به سوی مرگی می روند که در راه الله و رسیدن به عزت و آزادی باشد و من به پاسداران رژیم می گویم:سوگند به ذات الله که ما مرگ در راه هدف و آرمان را به همان اندازه که شما بزدلان زندگی را دوست دارید دوست داریم و به چنین مرگی افتخار می کنیم و یقین داریم که این مرگ نیست بلکه زندگانیست و به وعده های الهی برای شهداء یقین داریم.
جهاد و شهادت تا رسیدن مردم به عزت و آزادی ادامه خواهد یافت و باید هر ملتی به حق تعیین سرنوشت خود برسد و ما به هیچ صورت نمی پذیریم که سرنوشت ما در دست کافران متجاوز و ستمگر باشد و این حق ماست که خود بر سرزمین و سرنوشت و ثروتهای خدادادی خود حکومت نمائیم.
به مردم یاد آور می شوم که امروز ما در بردگی و بندگی متجاوزان به سر می بریم و بیگانگان بر ما حکم می رانند و سرنوشت ما بدست دیگران است و ما در سرزمین خود تحقیر و تذلیل می شویم و امروز همه اقشار جامعه اعم از دانشجو و کارمند و عالم و عموم مردم توسط متجاوزان تحقیر می شوند و شما مردم این را خوب لمس می کنید که چگونه در ادارات و دانشگاهها و مراکز دولتی با شما برخورد می شود طوری که شما خود را بیگانه می پندارید و متجاوزان را مالکان خود می دانید ،من از شما سوال می کنم که آیا این گونه با ذلت و تحت بردگی متجاوزان زندگی کردن درست است؟
و آیا اینگونه با خفت زندگی کردن جوانمردی است؟
تا کی باید تحقیر و تذلیل را بپذیریم؟
تا کی؟
کمی به خود آئید و بیاندیشید که چرا چنین است و چرا ما از آنچه برما می رود بی تفاوت هستیم و تدبیری برای رهائی نمی اندیشیم؟
مبارزان جنبش با شکست رژیم در تمامی عرصه ها ثابت کردند که تنها راه نجات از این زندگی برده گونه و رسیدن به عزت و آزادی جهاد و مبارزه است و باید همه ملل ایرانی و خصوصا مردم بلوچ بپاخیزند تا خود سرنوشت خود بدست گیرند و از بردگی و زندگی پر ذلت نجات یابند.
در این میان علمای کرام وظیفه ای بس مهم بر عهده دارند و سکوت آنان گناهی نابخشودنی است و باید علمای کرام قدرت ایمانی خود را به نمایش بگذارند زیرا آنان وارثان قران و سنت هستند و قران و سنت بزرگترین قدرت و انرژی را دارند و علمای کرام باید با تکیه بر قران و سنت به مقابله با ظلم و ستم برخیزند.
در این پیام جا دارد از شهدای عزیز یاد کنم که چگونه با عزم راسخ پا به میدان مبارزه نهادند و چگونه عاشقانه جان خود را به پروردگارشان تقدیم نمودند و چگونه حماسه آفریدند ، نامشان برای همیشه در تاریخ این سرزمین باقی خواهد ماند و آنان بهترین الگو برای جوانان بلوچ و اهلسنت هستند زیرا آنان فرهنگ جهاد و شهادت را در بلوچستان بنیاد نهادند یادشان گرامی باد

یا زندگی با عزت ، یا مرگ با شرف
عبدالمالک بلوچ
(رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران جندالله)





0 نظرات: