آغاز به کار آژانس خبری تفتان به زبان عربی




از آنجائیکه بسیاری از دوستان بلوچ که در کشورهای عربی زندگی می کنند و با زبان فارسی آشنائی ندارند با ارسال ایمیل خواستند که اخبار مقاومت را به زبان عربی هم پخش نمائیم لذا بنا بر پیشنهاد این دوستان دست اندرکاران آژانس خبری تفتان تصمیم گرفتند تا آژانس خبری تفتان را به زبان عربی راه اندازی نمایند.

من از دست اندرکاران آژانس خبر تفتان تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم با جدیت این راه را ادامه دهند و از نویسندگان بویژه علمای کرام و طلاب عزیز می خواهم در این زمینه با نوشتن مطالب و مقالات آژانس خبری تفتان را یاری دهند.

مدیریت آژانس خبری تفتان



اعلام هام من شبکة تفتان الخبریة

شبکة تفتان الخبریة تبدا بنشاطاتها من الیوم و هذه الشبکة تقوم بنشر آخر اخبار السنة و شعب البلوشی فی ایران و ایضا تری فی هذه الشبکة مطالب و مقالات حول السنة و ما یعانون و حول البلوش و ما یتحملون من مشاکل و مصائب من جانب حکومة الدیکتاتوریة الرافضیة الایرانیة و ایضا تری فی هذه الشبکة آخر اخبار مقاومة الشباب فی حرکة المقاومة الشعبیة الایرانیة (جندالله) و غیر ذلک مما یعنی لمدیر الشبکة....و نرجوا من الله التوفیق



0 نظرات: