انقلاب خمینی و اهلسنت



دنیا دار امتحان ، ابتلا و کشمکش و صحنه پیکار و مبارزه است
زندگی جنگ است جانا بهر جنگ آماده شو نیست هنگام تامل بی درنگ آماده شو
پیکار و جنگ حق و باطل، عدالت و بی عدالتی از ابتدای خلقت شروع و تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت.
باطل همیشه در حال حرکت ، فعالیت و تبلیغات است تا چند روزی باقی بماند تاریخ باطل خود بر این گفته صحه می نماید و گواه بر آن است.
حق در ابتدا تعدادش قلیل است و اندک ، ضعیف است و ناتوان.اما پس از گذشت چندین مدت بپا می خیزد ،بیدار می کند ، می سازد و تربیت می نماید و بالاخره در راهش بهترینها را فدا می سازد.
حق به آرامی حرکت می کند ، از زرق و برق خبری نیست ، در مذهبش جبر و استبداد ،ظلم و ستم ،حیله و فریب مفهومی ندارد ، و پیروانش اگر صحیح تربیت شوند و حق را کاملا بشناسند دیگر با تقدیم اموال ، جاه مقام و زن و دختران زمینی از آن دست نمی کشند رهبر و امام اهل حق در اولین روزهای بعثت و دعوت خویش به همه چیزها پشت می نماید و می فرماید : دختران زمینی جای خود اگر خورشید و ماه را در کف راستم و چپم قرار دهید باز هم از وظیفه رسالت خویش دست بر نخواهم داشت ، حق بردگی و غلامی نمی پذیرد ، آزاد است و حریت و آزادگی در سرشت و خمیر مایه اش به ودیعت گذاشته شده ، خیانت ، دست و پا بوسیدن ، برای چند تومانی خویش را فروختن ، به کرنش در آمدن در برابر پادشاهان و انسانها ، همه و همه خاصه باطل است.
اگر تاریخ جنایتکاران را با دقت مورد بررسی و امعان قرار دهیم خواهیم دید که در صف باطل قرار داشته اند و لو اینکه شاید برای فریب دادن مردم لحظه و زمانی در لباس و شکل حق وارد جامعه شده باشند.
ما در تاریخ ایران شاهد باطلهائی بوده ایم که در لباس حق و مذهب ظهور نموده که تاریخشان مملو از بی عدالتی ، ظلم و اجحاف تجاوز به ناموس مردم ، حیله و فریب و دروغگوئی است یکی از این ستمگران شاه اسماعیل صفوی و در تاریخ معاصر خمینی بوده اند که بعد از فداکاریهای جوانان ایران زمین برای رسیدن به آزادی فردی بیگانه ، اجیر و جیره خوار بنام خمینی پس از سالها تربیت و پرورش توسط بیگانگان در ایران ،
عراق و فرانسه ، بر گرده مردم حاکم شد ، خمینی با تفکری افراطی و تند و با یک مذهب من در آوردی از تشیع که برگرفته از یهودیت ، مسیحیت و مجوسیت بود با فریب دادن مردم ایران به حکومت رسید و در حقیقت خمینی نه پیرو علی بلکه ادامه دهنده مسیر صفوی بود افکار و نظریات او ضد اسلام واقعی و ضد پیامبر و یارانش بود .
آری پس از سالها درد و غم منتطر بودیم تا شاید نفس راحتی بکشیم ، بالاخره خمینی آمد ، او را فرشته خواندند و شاه را دیو و این شعار را سر دادند : دیو چو بیرون رود فرشته در آید
اما مدتی نگذشت که نیت شوم و فاسدش فاش و آشکار شد ، او مزدوری بیش نبود او بهتر از اسلاف پلید و خائنش نبود چرا که : تظهر آثار آلابا علی الابناء عاقبت گرگ زاده گرگ شود
انسان پست تا چند روزی می تواند خویش را شریف چلوه دهد .
خائن تا چند روزی می تواند خویش را راستگو جلوه دهد .
فاسد تا چند روزی می تواند خویش را پرهیزگار جلوه دهد.
اما روزی فرا خواهد رسید که چهره زشت و کریه خیانتش ، پستیش ، فساد و دروغگوئیش و بالاخره مزدور و جیره خوار بودنش آشکار خواهد شد.
او مردم را فریب داد ، شعار دموکراسی سر داد و با وعده های دروغینش مردم را خاموش ساخت دم از وحدت مسلمبن زد اما در پس پرده و بالاخره علنا همان ظلم و ستم میراثی اش را دوباره شروع کرد . هزاران جوان ایرانی را به جرم ضد ولایت فقیه بودن از دم تیغ گذراند و مادران را در فراق و بالاخره فقدان فرزندانشان داغدار ساخت زنان را بیوه و فرزندان را یتیم و بی سرپرست نمود و حتی به دوستان و رفقای خویش نیز ترحم ننمود سربازان و فرزندان صیغه ای خمینی به هزاران زن تجاوز نمودند و همچون گرگ به جان دختران جوان ایرانی افتادند با آنان زنا نمودند ، موهای سرشان را کندند ، بدنشان را تکه تکه ساختند ، آیا هیچ دیده اید در یک زمان چند حیوان با حیوانی عمل جنسی انجام دهند ؟!
خمینی آمد ، ظلم و تجاوز ، تعصب و محرومیت ، فقر و فاقه ، قتل و غارت ، ددمنشی و ... را به ارمغان آورد معذرت می خواهم گرگ نیز با دشمن خود چنین جنایتی نکرده و نمی کند .
پس از بین بردن تمام مخالفین ولایت فقیه و قتل و غارتشان نوبت به آخرین دشمن آنان یعنی اهلسنت رسید در وهله اول کردستان را هدف خویش قرار داد ،هزاران جوان کرد را اعدام نمود ، اموالشان را مصادره و خانه هایشان را ویران ساخت ، هزاران پسر بچه و دختر بچه کردی به سرقت برد و در زیر زمینی های مختلف پس از سالها تربیت و شستشوی مغزی و اموزش شیعه گرداند . از کجا بگویم و از چه بنویسم ، به خدا قسم قلم از بیان آثار جنایت و خباثت فرزندان صفوی عاجز و ناتوان است و زبان نیز شرمنده و خجل.
پس از فتح به خیال باطل کردستان توسط خون آشامان خمینی نوبت به خراسان ، بلوچستان و دیگر مناطق سنی نشین می رسد همه ارگانهای دولتی همچون وزارت آموزش و پرورش ، وزارتهای مختلف ، نیروهای انتظامی عمران و آبادانی و.....دست به دست هم دادند تا سنی را از صفحه جغرافیائی ایران زمین خارج نمایند ، روزی دانش آموزی سنی مذهب بخاطر انشائی درباره مذهب ، نماز خواندن ، روزه گرفتن و دفاع از مقدسات مذهبی ، از ادامه تحصیل و ارتقا به مراتب عالی علمی محروم می گردد ، روزی بر دانش آموز مسلمان به جرم سنی بودن ، مارک ضد ولایت فقیه زده می شود و در گزینش تحت سین جیم قرار گرفته بالاخره با وجود با اخلاق بودن ، مستعد بودن و بهترین رتبه آوردن از دانشگاه محروم می شود ، روزی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران هزاران جوان سنی را بدون کوچکترین جرمی به رگبار می بندند ، روزی وزارت کار و امور اجتماعی زمینه های کار و خدمت را از آنان سلب می نماید روزی وزارت مخابرات و ... با کشیدن نقشه ای مسجدی را تخریب و به پارکی مبدل می گرداند.روزی صدا و سیما فیلمی علیه مقدسات ، رجال و شخصیتهای مسلمانان درست می کند و آن را پخش و نشر می نماید روزی بهزیستی ، جهاد سازندگی ، نهضت سواد آموزی با دادن پول و هزینه هنگفتی ، جهیزیه ، ساختن خانه فرهنگ و باز کردن کلاس سواد آموزی عده ای را شیعه گردانده و فاسد نموده و محبت خانوادگی را به تفرقه ، انزجار و تنفر مبدل ساخته جوان سنی را معتاد کرده و یا با تقدیم دختران خود به آنان آنها را به فساد و فحشا کشانده و خمینی و دوستانش دختران شیعه را فریب داده و می گویند بزل جسم جهت شیعه ساختن سنی جهاد اکبر است و بدین طریق جوانان سنی را اغفال می کنند.
و روزی وزارت حج و اوقاف و ارشاد ، آستان قدس رضوی و دیگر موسسات نشر و چاپ کتابهائی مملو از توهین ، دشنام ، تمسخر و استهزا به عقائد اهلسنت به چاپ میرسانند و همچنین افراد دروغینی معرفی می کنند که قبلا سنی بوده و الان مشرف به اسلام شده همه و همه این امور تحت فرماندهی ، حکم و نظارت رهبرب قرار داشته و همه این امور را باعث اجر و پاداش برای خود می دانند.
خمینی خود در کتابهای خویش فتوا داده که خوردن و غصب مال سنی حلال و جائز است.سنی را باید به هر طریقی که ممکن است از بین برد و کشت یا در آب غرق کرد و حتی اگر هیچ راهی برای از بین بردنش وجود ندارد و از کنار دیوار شکسته ای می گذرد باید همان دیوار را بر سرش چپه نمود .
خامنه ای نیز همچون پدر پلید و ناپاکش خمینی در یک مجلس سری به نمایندگان حراست و اطلاعات دستور می دهد به هر طریق ممکن باید اهلسنت را به یک اقلیت بسیار ناچیز مبدل سازید.
مگر ندیدید که هزاران جوان سنی بدستور خمینی بوسیله خلخالی این جلاد و حیوان به تمام معنی به چوبه دار رفتند؟
مگر ندیدید که صدها مسجد اهلسنت در تهران ، مشهد و مناطق مرزی با خاک یکسان گشت؟
مگر ندیدید که نمازگزاران زاهدانی در مسجد مکی به رگبار بسته شدند و نمازها تعطیل شد؟
مگر ندیدید مفتی زاده ها ، ضیائی ها ،عبدالستارها، الهیاریها ،کاظمی ها، محمودها ،قاسم ها، دامنیها، نعمت الله ها، عمران ها، بهرادها، مهاجرها، از بهترین علما و جوانان سنی چندین سال به زندان انداخته شدند شکنجه ها دیدند و عده ای نیز جام شهادت نوشیدند ؟
مگر ندیدید طلبه ای جوان در زاهدان به آتش کشیده شد ؟
مگر ندیدید عده ای از مردم در سراوان زخمی و شهید شدند ؟
مگر ندیدید هزاران جوان مسلمان کرد در روانسر و جوانرود به رگبار بسته شدند و خیابانهای شهر از خونهایشان به جوئی مبدل گشت؟
مگر ندیدید به چند دختر جوان سنی چندین نفر از جلادان سازمان جاسوسی و جهنمی اطلاعات تجاوز نموده و شهیدشان کرده و اجسادشان را تکه تکه ساختند؟
مگر ندیدید در طول چند ماه اخیر چندین جوان سنی بلوچ در مناطق مختلف اعدام شدند؟
در هیچ جای تاریخ نمی بینیم که جسد و جنازه دشمن را شکنجه دهند جگر و کلیه هایش را در بیاورند ، بر چهره اش آب اسید بریزند و یا آن را در آشغال دانی پرت کنند و یا پس از اتمام جنایت لباسهایش را بر تنش نمایند و بر ماشینی سوار کرده و از پرتگاهی وی را به پائین اندازند و بگویند تصادف کرده است.
از اینان چه گلایه ای کنیم ؟ آیا می شود از حیوانی درنده توقع داشت تا نگهبان گوسفندان گردد؟
آیا می توان از شیری خونخوار امیدوار بود که دست ترحم و لطف و عطوفت بر سر ایتام ، بیوه زنان ، فقراء و فرزندان اسلام بکشد؟! حاشا و کلا
خمینی و فرزندان صفویش دست فرعونها ، شدادها ، ابوجهلها و دیگر جابران گیتی را از پشت بسته اند و به مراتب از آنان گامها فراتر رفته اند ، اما اینان کور خوانده اند ، نمی توان نور حق را خاموش ساخت تفکر و اندیشه و ایده و عقیده هرگز از بین نمی رود ، کمال بی دانشی و بی منطقی است که حکومتی با دلائل نمی تواند وارد میدان شود و از جبر ، زور و قدرت برای سرکوب ساختن دشمنان و رعیت خویش کار می گیرد یریدون لیطفئوا نورالله والله متم نوره و لو کره المشرکون
چراغ حق و عدالت و جهاد و مبارزه برای همیشه روشن خواهد ماند و برای ظالمان و ستمگران و باطل جز رسوائی چیزی نمی رسد.
چراغی را که ایزد بر فروزد هر آنکس پف کند ریشش سوزد
نور حق را پف کنی تو ای عصفور هم تو سوزی هم سرت ای گنده پوز
صفحه سیاه ظلم و ستم و استبداد و دیکتاتوری خمینی ملعون و فرزندان خبیث و ناپاکش سیاهتر و سیاهتر خواهد گشت .
اما ما وظیفه داریم و باید جهت از بین بدن ستمگران و ظالمان بپاخیزیم و خون دهیم و الا سرنوشت ما هرگز بدون قربانی ، کوشش و جهاد و مبارزه همه جانبه عوض نخواهد شد چون اگر ما خود خواهان رهائی و نجات خویش از قید و بند استبداد و دیکتاتوری نباشیم خداوند نیز ما را یکه و تنها خواهد گذاشت.
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
ع ب از خراسان

0 نظرات: