خبرنگاران ترکيه جنايات رژيم صهيونيستي را محکوم کردند


به گزارش آژانس خبری تفتان يک گروه از خبرنگاران ترکيه روز چهارشنبه با حضور در مقابل سرکنسولگري رژيم صهيونيستي در استانبول، جنايات اين رژيم عليه مردم مسلمان و مظلوم غزه را به شدت محکوم کردند.
" احمد گميجي " سخنگوي اين گروه با قرائت قطعنامه اي تاکيد کرد : اسراييل بدون توجه به اين که چه کسي را مورد هدف قرار مي دهد همه را در غزه از دم تيغ مي گذراند.
وي گفت : در حملات نيروهاي اسراييلي علاوه بر زنان و کودکان بي گناه که شمار آنها به يک هزار نفر رسيده، پنج تن از خبرنگاراني که براي رساندن صداي مظلوميت فلسطينيان به دنيا درحال انجام وظيفه بودند را نيز به قتل رسانده و 15 تن ديگر از آنان را بشدت زخمي کرده است.
وي گفت : ما خبرنگاران و روزنامه نگاران از اسراييل مي خواهيم که به اين خونريزي ها و جنايات خاتمه داده و بيش از اين خون کودکان و زنان بي گناه را به زمين نريزيد. احمد گميجي گفت : روزنامه نگاران و خبرنگاران ترکيه خواهان باز شدن راه کمک به غزه و رساندن کمک هاي انساني مواد غذايي و دارو به اين منطقه هستند که از ماهها قبل بي رحمانه در محاصره نيروهاي اسراييلي قرار دارد.
بر پايه اين گزارش، خبرنگاران بعد از قرائت قطعنامه عليه اسراييل، از محل متفرق شدند. در اين ميان نهادهاي مدني ترکيه اعلام کردند در تدارک برگزاري يک همايش بزرگ در آنکارا هستند که انتظار مي رود صدها هزار تن از مردم ترکيه در محکوم کردن جنايات رژيم صهيونيستي در آن شرکت کنند.
اين تجمع قرار است روز يکشنبه در يکي از ميدان هاي بزرگ شهر آنکارا برگزار شود.
از شروع حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي در غزه، مردم مسلمان ترکيه به طرز کم سابقه اي همه روزه در گوشه و کنار اين کشور با برگزاري تظاهرات گسترده اي، اين رژيم جنايتکار را محکوم مي کنند.
هم چنين کمپيني نيز در ترکيه براه افتاده که هدف از آگاه سازي مردم به کد محصولات اسراييلي است و در اين کمپين از مردم خواسته شده تا مصرف کالاهاي اسراييلي را تحريم کنند.
سه رقم اول بارکد به طور معمول مربوط به کشور توليد کننده محصول است و اين کد براي رژيم صهيونيستي 729 مي باشد.

0 نظرات: