اصابت چندین فروند موشک گراد به شهرک های صهیونیستی همزمان با اعلام آتش بس یکجانبه از سوی اولمرت


گروه های مقاومت فلسطین در ادامه حملات موشکی خود به شهرک های صهیونیست نشین، عصر دیروز شنبه (17/1/2009) همزمان با اعلام آتش بس یکجانبه از سوی "ایهود اولمرت" نخست وزیر مستعفی رژیم صهیونیستی و ادعای وی مبنی بر موفقیت ارتش صهیونیستی در تحقق اهداف تعیین شده در جنگ علیه نوار غزه، چندین فروند موشک گراد به سوی اهداف صهیونیستی شلیک کردند.
گردان های شهید "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" طی بیانیه ای خاطر نشان کرد که همزمان با سخنرانی اولمرت مبنی بر توقف یکجانبه جنگ در نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی، مبارزان این گردان ها توانستند پایگاه هوایی "حتساریم" رژیم صهیونیستی را هدف یک فروند موشک "گراد" قرار دهند و لحظاتی پس از آن نیز 3 فروند موشک گراد به سوی شهرک صهیونیستی "اووکیم" شلیک کردند.
این در حالی بود که گروه های مقاومت مدتی قبل از این حملات و قبل از آغاز سخنرانی اولمرت، شهرهای اسدود و عسقلان را نیز آماج حملات خود قرار داده و 3 فروند موشک گراد به سوی شهر اسدود و یک فروند موشک نیز به سوی شهر عسقلان شلیک کرده بودند.
گفتنی است که "ایهود اولمرت" نخست وزیر مستعفی رژیم صهیونیستی عصر دیروز شنبه از آتش بس و توقف یکجانبه جنگ از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داده و در عین حال ادعا کرد که نظامیان ارتش صهیونیستی همچنان در این منطقه باقی خواهند ماند.

0 نظرات: