فیلم تنبيه و تحقير دانش آموزان بلوچ در قلب بلوچستان توسط زابلیهای فاشیست


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از آژانس ايران خبر: علي رغم منع قانوني تنبيه دانش آموزان به دليل آثار سو اين ناهنجاري اجتماعي ،تنبيه دانش اموزان بلوچ که از هر گونه امکانات رفاهي، بهداشتي و معيشتي محرومند موجب شده تا اين کودکان روحيه اي شکست خورده را با خود به کلاس هاي درس بياورند.
آنچه جاي تامل است عدم نظارت و بي توجهي مسوولان برضرب و شتم دانش آموزان در اين استان است كه همچنان مانند سالهاي بسيار دور رواج دارد.
فيلمي كه ملاحظه ميكنيد يکي از فجيع ترين صحنه هايي است که قلب هر انسان شريفي را به درد مي آورد, تحقير کودکان بلوچ و تنبيه آنان به دست يکديگر و از همه بدتر تهيه فيلم از ان صحنه هاي شرم آور جهت تمسخر و تحقير اين بي گناهان . فيلمي كه خشم ساير معلمان شريف كشور رابرميانگيزد .
معلمان شريفي كه به شدت با اين گونه اعمال مخالفند , معلماني كه با پرداخت بها از زندگي خود وبه سربردن در سياهچالهاي مخوف , سالهاي سال به جهت مخالفت با سيستم غلط آموزش و عملكرد غير انساني و غير ايراني آن كه به تحقير و توهين درمناطق محروم ميپردازدبرخاسته اند , معلمان آزاده اي كه برتخته سياه مدرسه ايران , نام هر معلم و آموزگاري را سربلند و درس آزادي و آزاده گي را در تاريخ آموزش ايراني نگاشته اند .براي ديدن فايل تصويري آن را دانلود كنيد

ضميمه خبر : براي ديدن فايل تصويري آن را دانلود

0 نظرات: