توصیه گلبدین حکمتیار به مجاهدان فلسطینی



به مجاهدين فلسطين توصيه مى كنيم كه فريب حرفهاى دروغين سردمداران ايران را نخورند،


به مجاهدين فلسطين توصيه مى كنيم كه فريب حرفهاى دروغين سردمداران ايران را نخورند، ايران در طول تاريخ همواره و در تمامى جنگهايى كه عليه امت اسلامى به راه افتاده؛ دست در دست دشمن گذاشته و امت را از عقب به خنجر زده، ايران دشمن خطرناكى در جامۀ دوست است، ايران نخست با مسكو و كمونيستها عليه مجاهدين افغان همكارى كرد و سپس در اشغال كابل به دست نيروهاى صليبى به كمك دشمن شتافت، در اشغال عراق؛ صميمى ترين و جدى ترين همكار امريكا شد، به گروههاى شيعه افغانى و عراقى دستور داد تا تحت قومندۀ افسران امريكايى عليه سنى ها بجنگند.

تعداد كسانى كه در عراق به دست ناپاك شيعه هاى وابسته به ايران كشته شده كمتر از كسانى نيست كه بدست نيروهاى صليبى در آن كشور كشته شده، صدها عالم و دانشمند و ساينسدان عراقى به دست تروريستهايى كشته شده كه در ايران آموزش ديده اند، ده ها عراقى مظلومى كه هر روز در بغداد بطور مرموز كشته شده و اجساد شان در خريطه هاى سياه پلاستيكى در گوشه و كنار بغداد يافت مى شوند؛ همه به دستور مسئولين ايرانى و توسط گروههاى وابسته به تهران كشته مى شوند.

به حرفهاى ميان تهى زمامدارانى باور نكنيد كه در ظاهر از داعيۀ فلسطين حمايت مى كنند ولى در عمل هيچ كارى به نفع مجاهدين فلسطين و عليه صهيونستهاى وحشى و خونخوار انجام نداده اند، هيچ انسان عاقلى اين بهانه هاى دروغين را از آنان نمى پذيرد كه راه كمك به فلسطينى ها به روى شان بسته است، مگر آنها نمى توانند به جنگجويان حزب الله لبنان دستور بدهند تا از هزاران راكتى كه ايران و سوريه در اختيار شان گذاشته چندتا را به سوى اسرائيل شليك كنند؟!!

اين راكتها را براى كدام روزى نگهداشته اند؟ اگر اينها خواهان دفاع از اسلام و مسلمين اند به گروههاى شيعه افغانى و عراقى دستور بدهند كه از همكارى با امريكائيها دست بكشند و با مجاهدين يكجا شوند.

0 نظرات: