الاحواز به سوی نبرد مسلحانه می رود



طبق گزارشهای رسانه های مختلف جوانان الاحواز در حال آماده شدن برای نبرد و رویاروئی با نظام ولایت فقیه می باشند و طی هفته گذشته چندین عملیات علیه مقامات دولتی و اشغالگران سرزمین ثروتمند و اشغال شده شان انجام داده اند.

چنانچه سایت تابناک وابسته به محسن رضائی فرمانده سابق سپاه پاسداران که عموما توجه امینیتی ویژه ای به تحرکات ضد نظام دارد در گزارشی در این مورد می نویسد:اقدامات آشوب گرانه در خوزستان (الاحواز )در روزهاي اخير به شدت افزايش يافته است.

تابناک در این ضمن به گروگان گرفته شدن یکی از کارمندان رژیم در منطقه توسط افرادی خبر می دهد که این گروگان گیری منجر به هلاکت کارمند رژیم می شود

تابناک ادامه می دهد :

در يك اقدام ديگر ، قاضي شريفي عصر ديروز هنگام ورود به خانه اش توسط عوامل ناشناس با شليك چندين گلوله كشته شده است. قاضي شريفي مستشار شعبه اول دادگاه تجديد نظر خوزستان بوده است.

و در گزارش مجموعه حقوق بشر در این مورد آمده است :امرالله شریفی ، قاضی 40 ساله دادگستری شهرستان اهواز سه شنبه 24 دیماه در منطقه کوی رمضان این شهر در حین رانندگی توسط دو ماشین دیگر با هویت نامعلوم سرنشینان آن محاصره گردید و طی تیراندازی و با اصابت 8 گلوله به سینه، جان خود را از دست داد.
خانواده ایشان مدعی هستند این قاضی دادگستری پیشتر از سوی جریانات مسلح فعال در منطقه مورد تهدید قرار گرفته بود.

طبق گزراشهای دیگری طی هفته جاری چندین تن از اشغالگران الاحواز توسط افراد مسلح به هلاکت رسیدند و هنوز تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

به هر صورت تحرکات اخیر روزنه امیدیست که شاید الاحواز را تبدیل به جبهه ای جدید علیه نظام در کنار بلوچستان و کردستان نماید و نویدیست برای همه ملتهای تحت ستم ایران جریان مبارزه مسلحانه به خاطر پیروزی چشمگیرش در بلوچستان و تحت قیادت جندالله در حال درنوردیدن مرزهاست و رو به پیش می رود و باید ملل ایران همه دست در دست هم نهند و از هر سو رژیم را هدف قرار دهند و در صورت باز شدن جبهه های جدید نیروهای رژیم متشتت و متفرق شده و قدرتش از هم می پاشد.

دلاور بلوچ



0 نظرات: