مولانا نذير احمد سلامي سخنان واهي خبرگزاري ها را به شدت تکذيب کرد


سنی نیوز:مولانا سلامي که در درس حديث دارالعلوم زاهدان سخن مي گفت در واکنش به اين سخنان گفت : وهابيت مسلمان است ، مسلمان است ، مسلمان است و افزود : بنده در هيچ جا سخني مبني بر اينکه (وهابيت جزو مذاهب اسلامي نيست)را بر زبان نرانده ام و انتصاب چنين سخني را به خود به شدت تکذيب مي نمايم.

——————————————————————————–به گزارش «سنی نیوز به نقل ازپايگاه اطلاع رساني مولانا عبدالعزيز رح ،در پي درج مطالبي در بسياري از خبرگزاري ها تحت عنوان(وهابيت جزو مذاهب اسلامي نيست) و نسبت اين سخن به عضو اهل سنت مجلس خبرگان مولانا نذير احمد سلامي ، استاد حديث دارالعلوم زاهدان نسبت اين سخنان را به خودش به شدت تکذيب کرد.
مولانا سلامي که در درس حديث دارالعلوم زاهدان سخن مي گفت در واکنش به اين سخنان گفت : وهابيت مسلمان است ، مسلمان است ، مسلمان است و افزود : بنده در هيچ جا سخني مبني بر اينکه (وهابيت جزو مذاهب اسلامي نيست)را بر زبان نرانده ام و انتصاب چنين سخني را به خود به شدت تکذيب مي نمايم.
گفتني است برخي دشمنان اهل سنت که از وحدت و انسجام اين اقليت مذهبي در ايران به تنگ آمده اند همواره مترصد فرصتند تا با نقل قولهاي واهي و بي اساس در صفوف به هم فشرده آنها رخنه ايجاد نمايند که همواره با حول و قوه الهي و هوشياري اهل سنت در رسيدن به اين هدفشان ناکام بوده اند.

0 نظرات: