عملیات استشهادی سراوان و وحشت نیروهای نظامی کشوری و استانی


به گزارش آژانس خبری تفتان خبرگزاری ایسکا نیوز در مورد عملیات استشهادی امروز سراوان چنین گزارش داد: فرمانده نیروی انتظامی از انفجار یک دستگاه خودروی حامل مواد منفجره از سوی عوامل ریگی در پادگان نیروی انتظامی سراوان خبر داد و گفت: این حادثه در مراسم صبحگاه مشترک ناجا و قرارگاه رسول اکرم(ص) رخ داد.
برگزاری ایسکانیوز می افزاید، این حادثه ساعت 45/7 صبح امروز در حالی اتفاق افتاد که ستاد فرماندهی انتظامی سراوان و قرارگاه رسول اکرم(ص) مراسم صبحگاه مشترک را برگزار می کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشوری و استانی در صدد هستند که آمار هلاک شدگان این عملیات افتخار آمیز را مخفی نمایند این در حالیست که گزارشهای رسیده از سراوان حاکیست که این انفجار تمامی ساختمانهای اطراف را که مربوط به نیروهای نظامی رژیم بودند تخریب نموده است و برخی گزارشها حاکیست که فرمانده نیروی انتظامی سراوان و همچنین فرمانده قرارگاه رسول اکرم سراوان در این عملیات به هلاکت رسیده اند.
اما نظامیان ایران که از عملیات استشهادی با خودروئی که هزار کیلو سی 4 داشته است وحشت کرده و خود را باخته اند و نمی دانند چه بگویند این افتخار فرزندان بلوچستان است که با غیرت و شهامت در دلهای دشمنان متجاوز وحشت آفریدند.

0 نظرات: