اعدام امام چهاردهم در سكوت خبري


سنی نیوز:ادعای نامبرده اين است که امام دوازدهم از دنيا رفته و قائم‌آل‌محمد من هستم و همچنين از ديگر اعتقادات نامبرده اين است که قبله به سمت مسجد جمکران که به گفته او محل دفن امام دوازدهم است تغيير کرده است
————————————————————-
به گزارش سنی نیوز به نقل از روزنامه دولتی ایران، مصطفى برزگر گنجى دادستان عمومى و انقلاب قم از اجرای حکم اعدام «علیرضا پیغان» یکی از مشهورترین شیادان مدعی مهدویت خبر داد.
عليرضا پيغان که در آبان‌ماه سال ۱۳۸۵ از سوی ماموران اداره کل اطلاعات قم بازداشت شده بود، يکی از اعدامیان پنج‌شنبه گذشته قم بوده است.
اتهام این اعدامی ۴۱ ساله خرافه‌پرستی عنوان و گزارش شده که او مولف یک کتاب ۶۰۰ صفحه‌ای و متهم به گردآوری ۲۱ مرد و ۲۹ زن در حال ترويج خرافه‌پرستی در قم بوده است.
علیرضا پیغان با شکايت دادستان قم به عنوان مدعی‌العموم از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب قم محاکمه و به اتهام «فساد فی‌الارض» به اعدام محکوم شده بود.
قبل از این در ۲۳ آبان سال جاری مصطفی برزگر گنجی در نشستی خبری از درخواست عفو این متهم خبر داده بود.
برزگر گنجی همچنین گفته بود: « ادعای نامبرده اين است که امام دوازدهم از دنيا رفته و قائم‌آل‌محمد من هستم و همچنين از ديگر اعتقادات نامبرده اين است که قبله به سمت مسجد جمکران که به گفته او محل دفن امام دوازدهم است تغيير کرده است‌.»
اين فرد با عنوان كردن اين كه يك امام لازم نيست به مسايل اخلاقي و ظواهر شرعي پايبند باشد!، اقدام به اغفال و برقراري ارتباط نامشروع با تعدادي از زنان مريد خود كرده بود.
امام جعلي، پيش از صدور حكم اعدام، مرتباً اظهار مي كرد كه اعدام يك امام غيرممكن است، اما زماني كه براي اجراي حكم به پاي چوبه دار برده شده بود، از مأمور اعدام پرسيد كه اگر از ادعاي دروغين توبه كنم، آيا زنده مي مانم؟ و وقتي به او گفته شد حكم اعدامت قطعي است، مجدداً اظهار كرد كه امام چهاردهم شيعيان هستم!
گفتني است خانواده و فرزندان فرد مذكور، پس از اطلاع از اعمال اين فرد، به ويژه مسايل اخلاقي از وي اظهار برائت كرده بودند.
اعدام این مدعی امامت در قم در حالی انجام شده است که از ابتدای آذرماه دادستانی عمومی و انقلاب قم با همکاری نیروی انتظامی طرح ویژه برخورد با دعانويسان و رمالان و همچنين مدعیان ارتباط با امام ز مان را به اجرا در آورده است.
مصطفی برزگر گنجی اعلام کرده که پنج نفر دیگر نیز هم ‌ اکنون در قم به عنوان «مدعیان امام زمان» در بازداشت به سر می ‌برند.
به گفته مدیر روابط عمومی دادستانی قم، فرد اعدام ‌ شده با وجود این‌ که بی‌سواد بود و کمترین اطلاعات دینی نداشت با رهبری گروه‌های مختلفی به ایجاد انحراف در دین و تغییر در اجرای دستورات الهی نیز می‌پرداخته است.
بعضی از سایت‌های اینترنتی نیز به زیان‌های مختلف به تبلیغ نوشته‌ها و باورهای مدعی دروغین مهدویت می‌پردازند.

0 نظرات: