عملیات جندالله در بلوچستان و دستپاچگی رژیم در تنظیم این خبر

به گزارش آژانس خبری تفتان طبق اطلاعیه جندالله در طی یک عملیات استشهادی بیش از 150 تن از پاسداران در هنگام مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در مقر مرکزی نیروهای فتح و رسول اکرم و هنگ مرزی و مرصاد شهرستان سراوان کشته شده اند.
خبرگزاریهای رژیم در این مورد به انتشار اخبار ضد و نقیض پرداختند تا حقیقت را از مردم مخفی نگه دارند و بر ضعف و ناتوانی خود پرده نهند تناقض گوئی دولتمردان رژیم نشانه ضربه سنگینی است که به نیروهای رژیم وارد گردیده است رسانه های وابسته به رژیم این خبر را با تناقض شدید گزارش کرده اند و مقامات حتی نتوانسته اند در مورد هلاک شدگان تحقیق کنند چنانچه جمشید زهی نماینده سراوان می گوید من از جزئیات بی خبر هستم و می ترسد حقیقت را بگوید و دفتر استانداری اصلا در مورد عملیاتی که شهر سراوان را به لرزه در آورد اظهار بی اطلاعی نمود و سایتها هر یکی از ترس مواخذه سعی کردند تلفات نظامیان را کم جلوه دند از جمله شهاب نیوز نوشت : بر اساس اظهارات یک منبع آگاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان؛ این عملیات انتحاری که در یکی از پاسگاه‌های سراوان صورت گرفت حداقل دو شهید و ده مجروح بر جای گذاشته است. همین خبر را سایت تابناک اینگونه روایت کرد:اين عمليات انتحاری به وسيله دو دستگاه خودروی بمب‌گذاري شده در محل صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان انجام شده و با پاره كردن زنجير مقر برگزاري صبحگاه مشترك و ورود اين دو خودرو به ميان مأموران صورت گرفته است.


ترور انتحاري گروهك ريگي در صبحگاه نيروهاي ايراني+تكميلي
اين عمليات كه به وسيله دو دستگاه خودرو بمب‌گذاري شده در محل صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان انجام شد، با پاره كردن زنجير مقر برگزاري صبحگاه مشترك و ورود اين دور خودرو به ميان مأموران صورت گرفته و موجب شهيد شدن جمعي از پرسنل سلحشور كشور در نيروي انتظامي شده است.شش نفر در اين حمله انتحاري كشته و بيست و دو نفر نيز زخمي شده اند. هم چنين عبدالمالك ريگي مسئوليت اين ترور را بر عهده گرفته است.
كد خبر: ۳۰۸۷۰ تاريخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۹ دي ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۱۵۶۱۵

صبح امروز گروهك ريگي با انجام يك عمليات انتحاري، جمعي از جان بر كفان نيروهاي مسلح ايراني را به شهادت رساند.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، اين عمليات كه به وسيله دو دستگاه خودرو بمب‌گذاري شده در محل صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان انجام شد، با پاره كردن زنجير مقر برگزاري صبحگاه مشترك و ورود اين دور خودرو به ميان مأموران صورت گرفته و موجب شهيد شدن جمعي از پرسنل سلحشور كشور در نيروي انتظامي شده است.

گفتني است، رانندگان اين دو خودرو نيز كشته شده و تا به اين لحظه از تعداد شهداي اين ترور اطلاع دقيقي به دست نيامده است.

در همين زمينه گفتني است كه نماينده سراوان در مجلس شوراي اسلامي درباره اين حادثه تروريستي گفته است: عمليات انتحاري گروهک ريگي به وسيله دو دستگاه خودرو بمب‌گذاري شده خوشبختانه تلفات زيادي نداشته است.
عبدالعزيز جمشيد زهي، نماينده سيستان و بلوچستان در مجلس هشتم در خصوص عمليات انتحاري توسط گروهک ريگي که صبح امروز در محل صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان صورت گرفت، اظهارداشت: اين عمليات به وسيله دو دستگاه خودرو بمب‌گذاري شده در محل صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان انجام شد که خوشبختانه آمار کشته شدگان کم بوده است.

وي ادامه داد: صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان اجرا نشده و به همين دليل موجب شده که تعداد کمي از سربازان به شهادت برسند.جمشيد زهي افزود: به دليل اينکه در سروان نيستم از جزئيات آن خبر ندارم.

گفتني است كه بنا بر آخرين اخبار رسيده به تابناك شش نفر در اين حمله انتحاري كشته و بيست و دو نفر نيز زخمي شده اند. هم چنين عبدالمالك ريگي مسئوليت اين ترور را بر عهده گرفته است.


عملیات انتحاری گروه عبدالمالک ریگی در سراوان

عملیات انتحاری یکی از عوامل گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی صبح امروز دوشنبه باعث شهادت دو تن از ماموران انتظامی و مجروح شدن ده نفر از شهروندان و ماموران حاضر در محل شد.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ بر اساس اظهارات یک منبع آگاه در ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان؛ این عملیات انتحاری که در یکی از پاسگاه‌های سراوان صورت گرفت حداقل دو شهید و ده مجروح بر جای گذاشته است.

گروهک عبدالمالک ریگی حدود ده ماه قبل نیز با حمله به پاسگاه شمسر سراوان 16 مامور انتظامی را به گروگان گرفت و در ازای آزادی آن‌ها خواستار رهایی حداقل 200 تن از اشرار وابسته به این گروهک از زندان‌های مختلف شد که در پی مخالفت جمهوری اسلامی با این درخواست؛ 15 تن از ماموران گروگان گرفته شده در چند مرحله و به شیوه‌ای غیر انسانی توسط اعضای جندالله به شهادت رسیدند.

درباره نحوه این عملیات گزارش‌های مختلفی منتشر شده است. سایت تابناک نزدیک به سردار محسن رضایی اعلام کرده است که اين عمليات انتحاری به وسيله دو دستگاه خودروی بمب‌گذاري شده در محل صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي در سراوان انجام شده و با پاره كردن زنجير مقر برگزاري صبحگاه مشترك و ورود اين دو خودرو به ميان مأموران صورت گرفته است.

0 نظرات: