هنگامیکه خامنه ای جنایتکار درس وحدت می دهد



هنگامیکه خامنه ای جنایتکار درس وحدت می دهد
جهان و بویژه اهلسنت ایران می دانند که دستهای خامنه ای پشت تمامی جنایات در حق اهلسنت می باشند و تمامی اهانتها و جنایتها و تبعیضها بدستور وی انجام می پذیرد واگر آقای خامنه ای تبعیض و جنایت علیه اهلسنت را نمی خواست هرگز کسی در ایران جرات نمی کرد به اهلسنت چپ نگاه کند.
آقای خامنه ای یکی از مکار ترین و فریب کارترین آخوندهای ایران است که حقیقتش مملو از دشمنی و بغض و عداوت با اهلسنت و اصحاب پیامبر می باشد اما برای گول زدن اهلسنت جهان هر از چند گاهی پیام وحدت می فرستد.
بدستور خود خامنه ای مسجد شیخ فیض در مشهد تخریب گردید و مصاحف قرانی در چاههای فاضلاب دفن گردید و اگر این مسجد به دستور وی تخریب نمی گردید چرا عاملان این جنایت بزرگ مجازات نشدند.
حوزه علمیه عظیم آباد بدستور خامنه ای و توسط عوامل زابلی پلید تخریب گردید و مصاحف قران عظیم الشان در چاههای فاضلاب انداخته شد.
این جنایات و دیگر اهانتها پرده از حقیقت کثیف خامنه ای بر می دارد و تصویر حقیقی وی را به نمایش می گذارد.
بیشترین اجحافات در حق اهلسنت در دوره احمدی نژاد انجام گرفت که از بیشترین حمایت دربار خامنه ای برخوردار است و اکنون که جهان اسلام به اندکی از مکاریهای این جنایتکاران پی برده است و کشورهای مصر و عربستان سعودی به اقدامات برون مرزی رژیم و ایجاد موسسه های تبشیری توسط رژیم در کشورهای همسایه هشدار دادند آقای خامنه ای مکار و حیله گر و آخوند کثیف به یاد وحدت امت مسلمه افتاده و باری دیگر می خواهد با دروغهای گذشته جهان اسلام را بفریبد.
در این میان برخی از علمای اهلسنت از بیانات رهبر خوشحال شدند که باید به عرض مبارک آنها برسانم که آقای خمینی بیانات به مراتب وحدت آفرین تر ارائه داد ولی کجا رفتند و چه کار کردند.
این اظهارات نه برای اهلسنت داخل کشور بلکه برای فریب مسلمانان جهان می باشند که اخیرا اندکی به حقیقت رژیم ایران پی بردند و نمونه آن در بیانات و اظهارات قرضاوی قابل رویت می باشد.
و این بیداری در جهان اسلام روند تبشیر شیعی را در جهان اسلام کند کرده است و مبلغین شیعه را با مشکل مواجه نموده است به همین خاطر باز باید به حیله قدیمی مراجعه کنند و بانگ وحدت سر دهند و علمای اهلسنت ایران بیخودی خوشحال نشوند و به این سادگی فریب نخورند.
پیامبر اسلام صلوات الله علیه فرموند: لا یلدغ المومن من جحر واحد مرتین
مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
دلاور بلوچ

2 نظرات:

ناشناس

سلام بر تمام دوستان

در ابتدا از غیبت طولانی خود در صحنه اینترنت معذرت خواهی می کنم اگرچه با حضور شما دوستان بود و نبود امثال ما به چشم نمی آید و این خود جای بسی تقدیر و تشکر از زحماتتان دارد واقعا دستتان درد نکند
از این به بعد قصد دارم مطالب خود را در قسمت نظرات وبلاگ ها بگذارم چرا که وبلاگ خودم ظاهرا به این زودی ها به روز نمی شود

یک انسان

ناشناس

رنج انسان آزاده

انسان آزاده انسانیست که با درد و رنج هر انسانی قلب او نیز به درد می آید و در مقابل هر ظلم و ستمی خونش به جوش می آید و اگر توانایی داشته باشد مطمعنا بر ظلم و ستم خواهد شورید .
چنین انسانی را باید ارج نهاد چرا که در هر لباسی که باشد از روحانی و کارمند و دانشجو گرفته تا کاسب و ... یک مبارز است اگر چه موقعیت و توانایی مبارزه را ندارد اما همچون مبارزان دست از جان شسته و مرگ را خوشتر می داند پس بیا تا من و تو آزاده باشیم چرا که آزادگی را مرزی نیست و آزاده قوم و نژاد و قبیله نمی شناسد آزاده یک انسان است یک انسان واقعی و چه زیبا ناگفته های انسان آزاده را شاعر سروده و چنین گفته است:

آزاده را فزونتر از این رنج نیست
بیند خلاف حق و نیارد که دم زند

آید هزار گفته باطل به گوش او
او را زبان آن نه که لا و نعم زند

خونش به هر دقیقه بجوش آید از غضب
خواهد ز سوز سینه جهانی بهم زند

نه طاقتی که باز صبوری کشد به دوش
نه قدرتی که پنجه بر اهل ستم زند

مرگ از برای مردم آزاده خوش تر است
صد بار از آنکه در ره باطل قدم زند

همرنگ چون نمی شود او با محیط خویش
آن به که خیمه سوی دیار عدم زند

یک انسان