پيام تبريك شهادت برادر بزرگوار و قهرمان شهيد راه حق عبدالغفور ريگي



بسم الله الرحمن الرحيم
با سپاس خداي يگانه و درود و سلام بر حضرت ختم مرتبت و سلام فراوان برمجاهدان و جانثاران بويژه به كساني كه جان عزيز خويش را تقديم آزادي ملتعزيز و مظلوم بلوچستان در برابر ظلم و ستم زورگويان ولايت منحوس فقيه نمودند.
ضمن عرض تبريك و تهنيت به تمام برادران و خواهران مظلوم ، مصيبت زده وداغ ديده بلوچستان و با درود و سلام به روح و روان برادر قهرمان و مجاهد شهيد بزرگوار عبدالغفور ريگي برادر عبدالمالك ريگي فرمانده كل حركت مردمي ايران ( جندالله) كه جان عزيز خويش را قرباني دفاع از عقيده ، آرمان وملت مظلوم بلوچستان نمودند.
ملت بزرگوار و شريف ايران بويژه مردم مظلوم و ستم ديده بلوچستان مطمئن باشيد كه روز فرارسيدن ذلت و خواري و نابودي دشمن شما فرارسيده ، فرزندان اين مرز و بوم مصممند تا به هر قيمتي شده دشمن دين و ملت را نابود نمايند.
شما شاهد تكه و پاره شدن دشمنان قسم خورده خويش بوده و هستيد و خواهيد بود.
فرزند و برادر بزرگوار شهيد قهرمان عبدالغفور ريگي با ايثار و قرباني نمودن جان عزيز خويش درسي فراموش نشدني به دشمن آموخت و كاخ ستم گران وزورگويان ولايت فقيه را به لرزه در آورد و نظام پوسيده آنها را متذلزل ساخت ، تا از ظلم ، ستم و بربريت و نسل كشي مردم مظلوم بلوچستان دست بردارند.
سازمان مبارزين ايران واحد بلوچستان شهادت اين بزرگ مرد ، قهرمان وبنيانگذار حملات شهادت طلبانه ( استشهادي) در بلوچستان را به تمام مردم مظلوم و ستم ديده ايران بالاخص به مردم مومن و مظلوم بلوچستان و سازمان جندالله خصوصا فرمانده جندالله امير عبدالمالك ريگي (برادر بزرگتر شهيدقهرمان عبدالغفور ريگي) تبريك عرض نموده و از خداي متعال براي آن شهيد قهرمان علو درجات و براي دوستان و بازماندگان آن شهيد خصوصا خانواده وپدر و مادرش صبر جميل را مسئلت داريم.
فرمانده كل سازمان مبارزين ايران واحد بلوچستان
www.smiwb.blogspot.com
s.m.i.w.balochistan@gmail.com

0 نظرات: