نفاق و ریای نظام ولایت فقیه در برابر جنایت در غزه



نظام ولایت فقیه همیشه حقیقت شیطانی و طاغوتی خود را از دید مسلمانان جهان مخفی نگه داشته و دم از دفاع قدس زده تا بدین طریق در قلوب مسلمانان جهان جائی باز کرده و به تبشیر عقائد ضد اسلامی خود ادامه دهد زیرا قدس و فلسطین بزرگترین مسئله جهان اسلام هستند و دل هر مسلمانی برای آزادی قدس می تپد از اینجاست که هر حکومتی دم از دفاع قدس زند محبوب و قهرمان جهان اسلام می گردد چه صدام حسین باشد یا جمال عبدالناصر و هر کس دیگر
به همین خاطر رژیم شیعی ایران که هیچ جایگاهی در جهان اسلام نداشته است و همیشه آخوندهای شیعه به اسلام و مسلمانان خیانت کرده اند و تاریخشان مملو از خیانت و جنایت در حق اسلام و مسلمانان است نمونه اش خیانت ابن علقمی و طوسی ملعون با خلافت عباسی و همراهی با تاتارهای مغل و کشتار صدها هزار مسلمان در عراق همانگونه که امروز هم بزرگترین حامی اشغالگران عراق نوادگان ابن علقمی و طوسی ، سیستانی و حکیم و .... هستند و جنایات صفویه برگ تاریکی از تاریخ بشریست که اسماعیل صفوی برای ترویج مذهب شیعه علیه مردم ایران مرتکب شد.
این جنایات آخوندهای شیعه و دیگر جنایات در طول تاریخ چهره واقعی آنان را برای مسلمانان روشن کرده بود و آخوندهای شیعه نمی توانستند مسلمانان را فریب دهند از این رو خمینی ملعون به سیاست جدیدی روی آورد و با دفاع از قدس و نعره وحدت و مخالفت با دست اندرکاران جنایت در فلسطین می خواست مسلمانان را بفریبد اما نفاق و دو روئی رژیم ایران در ایجاد روابط دیپلماتیک قوی با روس جناتیکار در چچن و هند جنایتکار در کشمیر و چین جنایتکار در ترکستان حقیقتش را برای مسلمانان افشا نموده است.
از سوئی دیگر فعالیت رژیم ایران فقط در اندازه شعار بوده است و هیچ عمل مثمر ثمری برای مردم فلسطین انجام نداده است جز اینکه به دعوت تبشیری خود در فلسطین با پولهای نفت ملت ادامه داده است .
رژیم ولایت فقیه عربستان و مصر را متهم می کند در حالی که خودش هیچ کاری به جز چند شعار انجام نداده است و این چند دلار را عربستان بیشتر داده است.
نظامی که خود را مدافع قدس می داند و هر روز موشکهای مختلف را آزمایش می کند چرا برای دفاع قدس اقدامی انجام نمی دهد؟
موشکهای دوربرد و قاره پیما که دارد و خود را ابرقدرت خاورمیانه هم می داند و....

این شعارها همه فریب است و دروغ و مکر و حیله و تا مردم را بفریبند و به حکومت ننگین خود ادامه دهند و هیچ دلشان برای مسلمانان فلسطین نسوخته است و فلسطین شده تنها راه بقای رژیم ولایت فقیه تا با تذکره آن مردم ایران هم از جنایات خود رژیم غافل گردند.
و جنایات اسرائیل در فلسطین موجب خوشحالی خامنه ای و دولتش شده است تا با سر دادن شعار و مشغول کردن ذهن مردم به آن از اعتراضات مردمی در ایران خود را مصون نگه دارند.
دلاور بلوچ

0 نظرات: