نماینده مجلس :با پاکستان اتمام حجت مى کنيم

به گزارش آژانس خبر تفتان کرمی راد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی رژیم در گفتگو با فارس با تهدید کردن دولت پاکستان و گفت با دولت پاکستان برای پایان دادن به ناامنی در مرزهای شرقی، اتمام حجت می کنیم و خواهان برخورد عاجل با مبارزان بلوچ هستیم.
این عضو مجلس شکست رژیم در برابر مبارزان را بر گردن پاکستان انداخت تا بر رسوائی خود پرده نهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس ضمن بیان این مطلب گفت: ناامنی در مرزهای پاکستان یکی از مباحث همیشگی کمیسیون امنیت ملی در چند ماه اخیر بوده است.
محمد کرمی راد افزود: مسئولان وزارتخانه های کشور و امورخارجه نیز بارها در کمیسیون حضور یافته و به سوالات نمایندگان پاسخ داده اند.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسات دیپلماتیک و صحبت های مطرح شده جوابگوی خسارت های وارده به جمهوری اسلامی نیست و شرایط در مرز پاکستان از حوصله و حسن نیت ایران خارج شده است.
وی گفت: ناتوانی دولت پاکستان در کنترل مرزهایش، نشانگر نوعی افسارگسیختگی است که پایانی بر آن متصور نیست. مسئولان ذی ربط تعلل نکنند و اقدامات لازم را آغاز کنند.
کرمی راد با اشاره به آمار هلاک شدگان نیروی انتظامی در مرز پاکستان مثل همیشه مبارزان راه آزادی را که برای رسیدن به حقشان مبارزه می کنند را به استکبار جهانی نسبت داد

او افزود باید ضمن اتمام حجت با دولت پاکستان و همزمان با اقدامات دیپلماتیک، زمینه برخورد عاجل با مبارزان بلوچ در خاک پاکستان را فراهم کنیم.

محمد کرمی راد افزود: طبق اعلام وزیر امورخارجه پاکستان، سالانه 600 ترور در این کشور اتفاق می افتد، دولت پاکستان تا به حال ثابت کرده عنان کار از دست خارج شده اما جمهوری اسلامی آماده است، اقدام انقلابی خود را برای اصلاح این وضعیت آغاز کند.

0 نظرات: