نامه یک پاسدار برای مبارزین بلوچستان که به خوبی می توان تفکر فاشیستی اش را مشاهده نمود

حالا شما با کشتن ماموران رژیم چه چیزی را می خواهید ثابت کنید ؟ ..............
اقای محترم این رو بدون مسئولین رژیم خیلی مهربان و سخاوتمند هستند وگرنه اگر دست شخصی مثل من بود تمام اون منطقه + روستاهای اطراف رو با شهاب 3 هدف میگرفتم و با حملات هوایی کوچکترین اثری از نژاد کثیف شما بلوچ های سنی که شیطان پرست هستین نمیگذاشتم.
..........................

من کاری به کشته های شما و اعدام شده های شما ندارم چرا که معتقد هستم هر بلایی به سر نژاد کثیف و بی مصرف شما بیاد حق مسلم شماست...................
انشالله به یاری خداوند نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به عنوان قوی ترین نیروهای زمینی دنیا سر تک تک شما شیطان پرستان کافر رو به تهران میارند و با نصب اونها در میدان های شهر موجبات شادی و پایکوبی ملت ایران رو فراهم میکنه....................
( یکی از کشته شده ها در حمله شما به سراوان از دوستان خانوادگی عموی من بود) خدا شاهد هست که اگر به ما بگن لحظه ای درنگ نمیکنیم و به جنگ شما میایم ! فقط ارزوی من این هست جلوش شما کثافت ها اسلحه به دست بگیرم و شما رو به درک وصل کنم تا انشالله در جهنم معبود خودتون رو که همانا شیطان هست زیارت کنین.

پدرام پارسا
یکی از اعضای نیروهای مقاومت بسیج منطقه7شهر تهران


آقای پارسا معطل نکن سلاح بردار و بیا به بلوچستان تا مثل همقطارانت به جهنم ابدی بروی ما منتطرتیم نگاه کن دیر نکنی هر چه زودتر

0 نظرات: