اطلاعیه جدید جنبش مقاومت مردمی ایران

به نام خدا
بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که مبارزان جنبش طی یک بمب گذاری ، پایگاه مقاومت بسیج الغدیر زاهدان که جنب حسینیه الغدیر واقع است را منفجر نمودند.
فرماندهان سپاه و مسئولین وزارت اطلاعات اخیرا از ترس مبارزین جلسات خود را به جای ادارات رسمی در حسینیه ها برگزار می نمایند و مبارزین که از این امر اطلاع یافتند این محل که پایگاه مقاومت الغدیر نام دارد را منفجر نمودند.
لازم به ذکر است که این پایگاه که محل برگذاری جلسات فرماندهان سپاه و اطلاعات می باشد همیشه تحت کنترل نیروهای رژیم می باشد با این همه مبارزان به داخل این پایگاه نفوذ کرده و 20 کیلو سی 4 را کارگذاشتند و ساعت 11بامداد چهارشنبه برابر با 30 بهمن 1387 این محل را منفجر نمودند.
همچنین باید یاد آور شویم که زمان انفجار بمب هیچ فرد عادی در محل حضور نداشته و این وقت زمان برگزاری جلسه فرماندهان سپاه بوده است که بنابرعلل نامعلومی در این روز برگزار نشده است.
جنبش مقاومت به رژیم هشدار می دهد که دست از جنایت و کشتار مردم بلوچ بردارد و تمامی زندانیان سیاسی را آزاد کند در غیر این صورت منتظر حملات بعدی و شدیدتر دلاورمردان جنبش باشد.
جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)

1 نظرات:

ناشناس

allah akbar allah akbar allah akbar hamish pirooz bashid cheshm entazar piroozihai shoma hastim chesh ma sonihai sarasar iran be shoma baloche ghahraman hastim eftakhar maiid koda amir abdulmalek ra beraye ma nagah darad