خبر آنلاین :بمب گذاری در 22بهمن خنثی شد

به گزارش آژانس خبری تفتان رسانه ها و مقامات رژیم باتائید بمب گذاری در 22 بهمن محل وقوع را مخفی کردند اما سایت حکومتی خبر آنلاین حقیقت را افشا نمود و گزارش داد :پس از تهدید گروهک ریگی مبنی بر انفجار بمب در راهپیمایی 22بهمن وزیر اطلاعات از خنثی شدن این اقدام خبر داد.

محسنی اژه ای وزیر اطلاعات در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن در همدان از خنثی‌شدن یک بمب که دشمنان انقلاب با کارگذاشتن آن قصد به خاک و خون کشیدن مردم در این روز را داشتند خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هوشیارانه توانستند این توطئه دشمن را در سالگرد پیروزی انقلاب خنثی کنند.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: ده‌ها شبکه‌ ماهواره‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی راه‌اندازی، قطعنامه‌های متعددی علیه ایران صادر شده و برای منزوی کردن ملت ایران تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد، وبلاگ‌ها و سایت‌های متعددی نیز برای ایجاد تفرقه در بین مردم راه‌اندازی شده و بسیاری سعی دارند جلو رشد و تعالی کشور را بگیرند؛ اما تا امروز در این 30 سال تمام توطئه‌ها خنثی شده است.

گروهک ریگی که طی یک سال اخیر حداقل 26 نفر از سربازان و پرسنل نیروی انتطامی را به شهادت رسانده است در مناطق جنوب شرق کشور فعالیت می کند.


تفتان: مبارزان جندالله به خاطر حفظ جان شهروندان عادی بمب را منفجر نکردند ورنه باید تکه بزرگتر نیروهایتان گوششان می بود شانس آوردید که مردم عادی در محل بمب گذاری حضور داشتند.

این هم شاهکار وزیر اطلاعات و نیروهای پوشالیش نبود بلکه سبب عدم انفجار حضور مردم عادی بود اما پس از یک روز در سراوان تکه تکه شدید پس بهتر است کاسه و کوزه خود را از بلوچستان جمع کنید بروید ورنه هر روز باید شاهد تکه تکه شدنتان باشید.

لینک خبر در خبر آنلاین:

http://www.khabaronline.ir/news-3634.aspx

0 نظرات: