ازدواج ایران و آمریکا موقت (متعه) خواهد بود یا دائمی(کاتولیکی)؟


روابط سیاسی ایران و آمریکا

دردانگ نیوز: برای اولین بار پس از انقلاب بهمن 57 دیپلمات های ایالالت متحده و ایران به همت دولت احمی نژاد {مثلاً} مستقیماً سرمیز مذاکرات آمدند یا به عبارتی خبر مذاکرات خود را تأیید و پخش کردند.

پیش از سر کار آمدن دولت اوباما مقامات دو کشور همیشه مواضع سیاسی کشور مقابل خود را مورد انتقاد قرار می دادند و از مذاکرات و توافقات پنهانی حرفی به میان نمی آوردند. قبل از اینکه اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا وارد کاخ سفید شود از تغییر مواضع کشورش در مورد ایران کلماتی برزبان آورد و چند روزیست که اهرم جدید یهودی های ایالات متحده از گفتگو و تحسین روابط با ایران سخن می گوید.

اوباما اعلام کرده است نامه ای به دولت ایران خواهد نوشت و ایران را دعوت به گفت وگو خواهد کرد.

احمدی نژاد و دیگر مقامات ایرانی در واکنش به این چراغ سبز گفتند دولت ایالات متحده باید سیاستهای بوش را ترک کند و دست از اتهام زدن بردارد.

گفته می شود روزها و ماههای آتی خبرهای خوشی برای دولت و ملت دو کشور خواهند آورد.

این یک روی سکه است. اگر نگاهی به آن سوی سکه بیاندازیم از دوستی و بلکه محبت دو کشور(مخصوصاً آخوندهای شیعی) حکایات زیادی ما را وادار به پذیرفتن این امر خواهد کرد که دشمنی دولت ایران با آمریکا و اسرائیل ساختگی و منافقت محض است.

بعنوان مثال پس از گروگان گرفتن کارمندان سفارت خانه آمریکا در تهران، سران انقلاب خمینی بنابر درخواست مخالفین حزب حاکم در ایالات متحده تا انجام انتخابات ریاست جمهوری گروگانها را آزاد نکردند تا اینکه کاندید جمهوری خواهان از این مسئله بهره سیاسی برده و برنده انتخابات شد!

آیت الله خمینی طی مذاکراتی با مقامات رژیم صهیونیستی، یهودی ها مقیم ایران را به اسرائیل فرستاد و در عوض سیل اسلحه از اسرائیل وارد ایران شد تا در جنگ ایران_ عراق بدست سربازان امام زمان مورد استفاده قرار گیرند.

ایران همیشه عرب ها را طعنه می زند که با نفت خود آمریکا را تقویت می کنند در حالی که می توانند از نفت بعنوان اهرم سیاسی برای وارد کردن فشار استفاده کنند.

از طرفی عربها می گویند ایران بعلت تحریم نمی تواند طبق دلخواه خود نفت اش را بفروش برساند و بهمین علت برابر با توافقنامه پنهانی ایران و آمریکا رژیم ولایت فقیه نفت اش را با 75% تخفیف از نرخ جهانی به آمریکا می فروشد و این عمل بواسطه کشورهای ضعیف و در حال توسعه انجام می گیرد. ما هر دو طرف را تصدیق می کنیم!

حزب الله لبنان گروه تحت حمایت رژیم ایران مخصوصاً سپاه پاسداران است. در دهه هشتاد میلادی هنگامی که جلادان یهودی مشغول قتل عام فلسطینیان در اردوگاههای صبرا و شتیلا بودند اعضای این گروهک و رهبران آن با انضباط ترین تماشاچی ثابت شدند. تا جائیکه آریل شارون قصاب کشتارگاههای انسانس صبرا و شتیلا مجبور شد از اهل تشیع تشکر کند و بگوید: شیعیان هیچ وقت نمی توانند دشمن ما باشند. بعدها گروهک تحت حمایت ایران دشمن مسلمانان ثابت شد و بخاطر دستیابی به اهداف سیاسی اش اهل سنت لبنان را مورد حملات ددمنشانه خود قرار داد و بذر فرقه گرائی را در لبنان کاشت.

سید باقر حکیم مرجع شیعی عراقی 25 سال در ایران آموزش دید و پس از سقوط حکومت صدام حسین به عراق بازگشت و بجای اعلان جهاد علیه صلیبی های خونخوار دست دوستی به سوی آنها دراز کرد و دیگر مجاهدین و مبارزین را از مقاومت باز می داشت. تا اینکه بدست مجاهدین عراقی به هلاکت رسید و 25 سال زحمت ایران به هدر رفت.

آیت الله سیستانی دیگر مرجع اهل تشیع در عراق پیرو خط باقرحکیم است. با وجود گذشت 6 سال از اشغال عراق این مرجع تقلید از صدور فتوای جهاد علیه اشغالگران امتناع می ورزد. بلکه گروههای شیعه را تشویق به شرکت در انتخابات زیر سایه پرچم آمریکا و بریطانیا می دهد.

لازم به یادآوریست پس از اشغال بغداد توسط "استکبار جهانی" عوامل رژیم در تهران جشن شادی و سرور به پا کردند و شیعیان عراق هم پایکوبی کردند.

سران جمهوری اسلامی (شیعی) همیشه بر دولت بوش منت می گذارند که: مگر امکان داشت بدون حمایت و همکاری ما شما وارد افغانستان و عراق شوید و بتوانید دولت های حاکم بر این دو کشور را برکنار کنید؟! آیت الله ابطحی چندین بار در خارج از کشور به این امر اذعان کرده است.

آنهائیکه روی اول سکه روابط ایران و آمریکا + فرزند نامشورع غرب اسرائیل را می بینند گمان می برند دولت اوباما طی نامه ای که می خواهد به سران ایران ارسال کند خواستگاری ازدواج موقت (متعه) می کند؛ زیرا این نوع ارتباط در مذهب سران جمهوری اسلامی ایران مجاز و بلکه کار ثواب است و دولت آمریکا هم فعلاً به چنین ارتباطی با ایران نیاز دارد.

ولی آنهائی که از حقایق باخبرند و از روابط پشت پرده و درهای بسته دو کشور مطلع هستند، می دانند این ازدواج از همان ابتدا انجام گرفته و نوعیت آن هم کاتولیکی است. گفته می شود ازدواج کاتولیکی بر خلاف متعه و صیغه یا ازدواج اسلامی همیشگی است و مرگ آنرا از بین می برد اما از طلاق و خلع و.... کاری ساخته نمی شود!

اما این نوع ازدواج در فقه جعفری مجاز نیست. حتماً رهبران دلسوز ما با استفاده از "تقیه" تن به چنین ازدواجی داده اند و با یک تیر دونشان زده اند، هم کشور و قدرت محفوظ و هم ثواب تقیه ذخیره آخرت!!!!
دردانگ نیوز