کشف طلا در بلوچستان



مدیر سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات‌ معدنى کشور اعلام کردر منطقه لاطلا واقع در کرمان اکتشافات سطحى به صورت سیستماتیک در عمق 1500مترى براى شناسایى طلا به اتمام رسیده و وجود 5 تن طلا، 250 تن نقره و 10هزار تن مس براى کارشناسان محرز شده است.

مدیر امور اکتشاف سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات معدنى کشور در ادامه از کشف ذخایر طلا در مناطق مسجدداغى، اینق، نبى‌جان و ساریلار آذربایجان‌شرقى خبر داد و گفت: در حال حاضر اکتشافات در 5 محدوده واقع در کردستان به پایان رسیده و وجود یکصد و دوازده کیلو طلا، 719 نقره و حدود صد هزار تن کانسنگ مس در منطقه خراپه واقع در محور سقز- پیرانشهر محرز شده است.

وى اکتشافات 5 تن طلا در محدوده بزمان، ذخایر مناسبى در محدوه سیاه‌جنگل واقع دربلوچستان، ذخیره قابل توجه تنگستن طلادار در محدوده چاه‌پلنگ اردکان با عیار اقتصادى 15 درصد، یکصد‌و‌بیست کیلوگرم طلا در منطقه هیرد شماره یک و حداقل 4 تن طلا براى هیرد شماره 3 و مقادیرى در منطقه شورآب به کمک اکتشافات سطحى و عمقى واقع در خراسان ‌جنوبى و در نهایت شناسایى یک زون طلادار تا به ضخامت 8 متر در منطقه خونیک را از دیگر دستاوردهاى اکتشافى سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات‌معدنى کشور در بخش اکتشافات طلا عنوان کرد.

متجاوزان اشغالگر طلاهای بلوچستان را دارند غارت می کنند و آنگاه فرزندان بلوچستان سقفی برای درس و لقمه ای برای خوردن ندارند و هر روز به خاطر بدست آوردن یک لقمه نان در خودروهای گازوئیل کش کشته می شوند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


1 نظرات:

ناشناس

سلام و خسته نباشید به شما برادر عزیز. امروز بلوچستان عزیز به داشتن نخبگانی امثال شما عزیزان به خو میبالدشما عزیزان هستید که صدای مردم ستمدیده بلوچستان را به گوش جهانیان میرسانید .اجرتان با خدا .ایرانی ازاد بلوچ ازاد بلوچستان سرافراز