پاسدار رضائی ادعای شناسائی 100 نقطه استقرار مبارزان بلوچستان را نمود


به گزارش آژانس خبری تفتان پاسدار رضائی رئيس پليس مرزباني ناجا در گفتگو با ایسنا ادعای شناسائی 100 نقطه استقرار مبارزان در خاک پاکستان را نمود و گفت :در حال حاضر پليس ايران، بيش از 100 نقطه در منطقه بلوچستان پاكستان را كه مبارزان بلوچ در آن مستقر بوده شناسايي كرده است كه انتظار ايران از پاكستان، به عنوان يك همسايه اين است كه به وظايف خود به درستي عمل كند، چون حضور اشرار در كشور پاكستان از نگاه پليس مرزباني ايران قابل قبول نيست.

وی به دروغ ادعا نمود که مبارزان در خاک پاکستان به سر می برند در حالیکه مبارزان در داخل ایران عملیات می کنند و نیروهای بزدل رژیم قدرت رویاروئی با مبارزان را ندارند نمونه اش عملیات استشهادی در وسط شهر سراوان و عملیات بمب گذاری در 22 بهمن روبروی ستاد خبری وزارت اطلاعات می باشد.

رضائی وقتی با سوال خبرنگار که چگونه مبارزان جندالله براحتی در خاک ایران وارد می شوند طفره رفت و ضعف و ناتوانی خود را بر گردن پاکستان انداخت و اینکه پس نیروهای رژیم کجا هستند در حالیکه هزاران نیرو در مرز مستقر می باشند اشاره ای ننمود چون اصلا مبارزان از آن سوی مرز نمی آیند بلکه از داخل کوههای بلوچستان به نیروهای رژیم حمله ور می شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت :70 در صد از 103 ملیارد برای انسداد مرزها هزینه شده است و 300 تا 400 ملیارد تومان هزینه دیگر لازم است.

0 نظرات: