احضار مجدد دانشجوی کرد به دادگاه انقلاب

"سهراب کریمی" دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران، که سال گذشته 76 روز در بند 209 اوین زندانی و با وثیقه 150 میلیون تومانی آزاد شده بود، برای بار دوم در طی چند ماه گذشته، به دادگاه انقلاب تهران، فراخوانده شد.
روز سه شنبه 29 بهمن، شعبه سوم دادگاه انقلاب تهران با ارسال احضاریه ای، از "سهراب کریمی" فعال دانشجویی کرد خواسته است که در عرض یک هفته پس از دریافت احضاریه، همراه با وکیل مدافع، خود را به شعبه 3 دادگاه انقلاب تهران واقع در خیابان معلم معرفی نماید .
شایان ذکر است که "سهراب کریمی" دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در جریان 16 آذر 1386 بعد از سخنرانی در آن دانشگاه دستگیر و به زندان اوین منتقل شد. این دانشجوی کرد بعد از تحمل 76 روز حبس انفرادی در بند 209 زندان اوین و حضور در دو جلسه دادگاهی غیرعلنی و بدون وکیل مدافع، با قرار وثقه 150 میلون تومانی آزاد شد.
سهراب کریمی، از فعالین جنبش دانشجویی، همکار نشریات دانشجویی کردی و عضو سازمان حقوق بشر کردستان است و پس از آزادی اش از زندان اوین، در دیماه سال جاری و به اتهاتم تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با احزاب مخالف نظام در تهران دادگاهی شده بود. هم اکنون آقای "سزار کشاورز" وکالت ایشان را برعهده دارد.

0 نظرات: