جنازه 4 تن از هلاک شدگان عملیات انفجار ی سراوان در زاهدان .....



به گزارش آژانس خبری تفتان در حالیکه رسانه ها و مقامات رژیم ایران در مورد عملیات انفجاری سراوان سکوت کرده بودند و وحشت سراسر نظام را فرا گرفته بود روز جمعه تلوزیون رژیم و خبرگزاری های رسمی از مراسم تشییع 4 تن از هلاک شدگان عملیات سراوان در زاهدان خبر دادند و تلوزیون رژیم این مراسم را پوشش داد. خبر گزاری مهر در این مورد نوشت :پیکر مطهر چهار شهید نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان که در شهرستان سراوان به شهادت (هلاکت) رسیده بودند بر دستان نمازگزاران جمعه و مردم شهید پرور زاهدان تشییع شد.
تفتان :آری مردم شهید پرور زاهدان همیشه جنازه های فرزندان خود را که به دست همین نیروهای رژیم به شهادت می رسیدند تشییع می کردند و الان خوشحالند که قاتلان فرزندانشان هر روز توسط فرزندان دلیر این سرزمین به هلاکت می رسند و مردم زاهدان این عملیاتها را جشن می گیرند.

طبق خبر گزاری مهر اسامی 4 تن از هلاک شدگان را بدین قرار هستند:

محمد فصاحت، علی صفایی، حمیدرضا مهدی زاده و مهدی زینلی که همراه 5 تن دیگر اخیراً در شهرستان سراوان در تله انفجاری قرار گرفتند و به درجه هلاکت رسیدند. دو روز پیش مبارزان جندالله در یک عملیات انفجار کنار جاده ای موفق شدند یک خودروی نظامی حامل نیروهای رژین را منفجر نمایند که در این عملیات 9 تن از پاسداران به هلاکت رسیدند.

0 نظرات: