سلیمانی از ضربات وارده به رژیم دیوانه شده است


به گزارش آژانس خبری تفتان سلیمانی امام جماعت شیعیان مهاجر مقیم زاهدان که از ضربه های سخت وارد شده بر پیکر پوشالی نظام دیوانه شده است بالاخره نتوانست خود را نگه دارد و خبر هلاکت نیروهایش را طبق دستور مخفی نگه دارد و گفت :4 تن از نیروها در حمله انفجار کنار جاده ای سراوان به هلاکت رسیده و 2 تن دیگرمجروح شده اند.
سلیمانی به بمب گذاری روز 22 بهمن هم اشاره نمود و بمبی را که مبارزان به خاطر حفظ جان شهروندان عادی منفجر نکردند را از افتخارات نیروها دانست و گفت:جان بركفان نيروي انتظامي طي روزهاي اخير يك بمب كه اشرار در منطقه جاسازي كرده بودند را كشف و خنثي كردند .
آقای سلیمانی این بمب را شما و نیروهایتان کشف نکردید بلکه وقتی مبارزین می خواستند بمب را منفجر نمایند مردم عادی در منطقه حضور داشتند و مبارزین برای اینکه آسیبی به مردم عادی نرسد آن را منفجر نکردند.
البته آقای سلیمانی محل بمب گذاری را نگفتند چون رسوا می شدند که مبارزین بین همه نیرو چگونه در خیابان آزادی آن هم در برابر ستاد خبر وزارت اطلاعات بمب کار گذاشتند.
آقای سلیمانی به امید الله با آرامش در بلوچستان زندگی نخواهید کرد پس چه بهتر که برداری و بروی پی کارت و بلوچستان را به ملت بلوچ تسلیم نمائی.

0 نظرات: