توطئه عواملي مرموز عليه اهل سنت تهران



گفتني است سال گذشته يکي از مراسم هاي نماز جمعه اهل سنت که در کنسول گري پاکستان در تهران برگزار مي شد بنابر علل نا معلومي تعطيل شد و هيچ بعيد به نظر نمي رسد که اينک عواملي متعصب تصميم گرفته باشند با چنين دروغ پردازي ها يي مراسم نماز جمعه خيابان پاسداران را نيز با چنين سر نوشتي گرفتار سازند
پايگاه اطلاع رساني مولانا عبدالعزيز (رحمه الله) : سايت شيعه نيوز طي ادعايي دروغين يکي از مراسم هاي نماز جمعه اهل سنت تهران را که به دليل نداشتن مسجد ناچارند بصورت پراکنده نماز هاي جمعه خود را اقامه کنند ، به وهابيون و سلفي ها مرتبط داشت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني مولانا عبدالعزيز (رحمه الله) اين سايت دروغ پرداز طي چند روز گذشته با درج خبري با عنوان «نماز جمعه وهابيون »در تهران کجاست ؟ ادعاد کرد که اخيرا سفارت عربستان در تهران با اجاره منزلي در حوالي ساختمان سفارت اين کشور ، اقدام به برگزاري نماز جمعه نموده و در اين مراسم اظهارات تندي عليه ايران و شيعيان بيان مي شود. اين در حاليست که منابع موثقي در تهران ضمن اظهار شگفتي از اشاعه اين خبر بي اساس ، به تکذيب آن پرداخته و اظهار داشتند :« چگونه ممکن سازمان اطلاعات ايران که گوشه و کنار اين کشور را به خوبي زير نظر دارد از جرياناتي که عليه نظام جمهوري اسلامي و برادران اهل تشيع در پايتخت اتفاق مي افتد غافل بماند و امکان فعاليت ضد شيعي و ضد نظام را به عوامل وهابي و سلفي بدهد.
گفتني است سال گذشته يکي از مراسم هاي نماز جمعه اهل سنت که در کنسول گري پاکستان در تهران برگزار مي شد بنابر علل نا معلومي تعطيل شد و هيچ بعيد به نظر نمي رسد که اينک عواملي متعصب تصميم گرفته باشند با چنين دروغ پردازي ها يي مراسم نماز جمعه خيابان پاسداران را نيز با چنين سر نوشتي گرفتار سازند .
شايان ذکر است که شهروندان اهل سنت تهران سالهاست از نبود يک مسجد اهل سنت در اين شهر رنج مي برند اما با اين وجود اجازه ساخت آن داده نمي شود.

0 نظرات: