رائه گزارش كامران از حادثه سراوان به كميسيون امنيت ملي بررسي حادثه سراوان با حضور وزير كشور


به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از ایلنا نماينده زاهدان از حضور حسن كامران در سراوان به منظور بررسي ابعاد حوادث اخير در اين شهر خبر داد و افزود: قرار بر اين است تا گزارش وي در جلسه كميسيون امنيت‌‏ملي و سياست‌‏خارجي مورد بررسي قرار گيرد.
حسينعلي شهرياري در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين خبر، ادامه داد: كميسيون امنيت‌‏ملي و سياست‌‏خارجي در جلساتي با حضور وزير كشور و مسئولان سياسي و امنيتي استان و مسئولان نيروي انتظامي سراوان، به بررسي اين موضوع خواهد پرداخت.
وي با اشاره به اينكه گروه ريگي، مسئوليت اين حوادث را بر عهده گرفته است،به دروغ مدعی شد : برخي عوامل دستندركار اين حادثه ، شناسايي شده‌‏اند و اميدوارم كه هرچه زودتر اين عوامل دستگير شوند. از این گفته آقای شهریاری معلوم می شود که مجریان عملیات استشهادی دستگیر نشده اند و تمامی کسانی که در شهر سراوان دستگیر شده اند بیگناه هستند و به ناحق دستگیر شدند طوریکه برخی از خبرگزاریها از دستگیری بیش از 30 نفر در شهر سراوان خبر می دهند.
شهریاری خوب می داند که این عملیات توسط شهید عبدالغفور ریگی انجام گرفته است که با استشهاد خود صدها پاسدار را به هلاکت رساند و پی بردن به حقیقت این عملیات کار آسانی نیست چنانچه شهریاری بدین امر اعتراف می کند و می گوید: با توجه به اينكه راننده خودرويي كه اين حمله را انجام داده، در جريان اين اين عمليات انتحاري، كشته شده است؛ ابعاد اين حادثه چندان مشخص نيست.

شهرياري به مخفی کاری رژیم در خصوص عملیات اسشهادی سراوان اعتراف می کند و دلیل آن را حضور احمقی نژاد در زاهدان معرفی کی کند او در پاسخ به اينكه چرا پيگيري‌‏هاي نمايندگان و مسئولان ذيربط در اين زمينه، تا كنون رسانه‌‏اي نشده است؛ اظهار داشت: چون رئيس‌‏جمهور و هيات دولت به زاهدان سفر کرد، نمي‌‏خواستيم كه فضاي استان امنيتي شود.

0 نظرات: