فرمانده نیروی انتظامی هلاکت همه پاسداران قرارگاه سراوان را تائید کرد



به گزارش آژانس خبری تفتان جانشین فرماندهی پلیس ایران، کشته شدن تمام پاسداران دستگیر شده در سراوان به دست جنبش جندالله به رهبری عبدالمالک ریگی را تأیید کرد.
احمدرضا رادان که با خبرگزاری مهر گفت و گو می‌کرد، گفت: نتایج کمیته تحقیق ویژه حادثه سراوان حاکی از آن است که «تمامی پاسداران به دست جندالله به کشته شده اند».
کمیته ویژه تحقیق حادثه سراوان متشکل از نمایندگانی از وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و وزارت خارجه ایران است.

پاسدار رادان همچنین به خبرگزاری مهر گفته است که مسئولان مربوطه در حال رایزنی‌های ویژه برای تحویل جنازه‌های کشته‌شدگان هستند.

طبق گزارشهای رسیده به آژانس خبری تفتان جنبش مقاومت جندالله گفته است در صورتیکه رژیم جنازه شهدای پیرسوران (احمد وفائی و الله نظر کبدانی و ناصر شه بخش و نادر ریگی ) و دیگر شهدا را تحویل خانواده شهدا دهد جنبش اجساد هلاک شدگان رژیم را تحویل خواهد داد و در غیر این صورت اجساد پاسداران تحویل رژیم نمی گردند.

جنبش مقاومت جندالله که یک سازمان سیاسی و نظامی است که به خاطر دفاع از مردم اهلسنت و بلوچ قیام کرده است ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ با حمله به یک پاسگاه در سراوان، ۱۶ پاسدار مستقر در آن پاسگاه را بازداشت کردند و آنها را به کوههای بلوچستان منتقل کردند.


پس از این عملیات جنبش جندالله اعلام کرد که در مقابل آزادی پاسداران جنایتکار ، خواستار آزادی ۲۰۰ وابسته خود در زندان‌های ایران شده بود.
همچنین تهدید کرده بود که در صورت امتناع ایران از آزادی ۲۰۰ وابسته خود، تمامی پاسداران جنایتکار را به قتل خواهد رساند.

طبق اطلاعیه های جنبش مقاومت به استثنای یک پاسدار بقیه تمام پاسداران دستگیر شده اعدام شده اند و آن یک پاسدار در برابر آزادی دو تن از اعضای جنبش رها گردید.

رژیم ایران که هیچ ارزشی به پاسداران خود و خصوصا به پاسداران زابلی ندارد در برابر تهدید جندالله دو تن از جوانان بلوچ را در زاهدان و چابهار اعدام کرد.

پاسداران زابلی که همه چیز خود را فدای رژیم کردند به خوبی درک کردند که نزد سرکردگان رژیم هیچ ارزشی ندارند و حتی قبلا در لیست هلاکت شدگان نوشته شده اند.

0 نظرات: