سخنان مسخره آخوند مکارم شیرزای



اخیرا آخوند مکارم شیرازی یکی از بزرگترین روافض حال حاضر همچون آخوند قزوینی ادعای یکه تازی عرصه علم و دانش را نموده و خواهان مناظره با علمای بزرگ اهل سنت گشته است !!!

حتما مکارم شیرازی فضاحت های گذشتگانش را در مناظرات به فراموشی سپرده و یا می خواهد جبران کند اما بهتر است به 50 سال قبل برگردد زمانی که برای اولین بار دانشگاه الازهر مصر رافضیان را بعنوان شاخه ایی از اسلام پذیرفت و ای کاش نمی پذیرفت حال این آخوند با خواندن سه چهار کتاب ملا باقر مجلسی و کلینی گمان نموده به حدی رسیده که می تواند پاسخ شبهات عدیده که در مذهب تشیع وجود دارد را بدهد و با این کار جوانان و روشنفکران شیعه را که دسته دسته به تسنن می گرایند باز دارد اما زهی خیال باطل !

تضاد موجود در مذهب رافضی به حدیست که فقط با انحلال آن می توان رفعشان کرد سخنان مکارم شیرازی که می گوید :

پس از اعلام اين مطلب بسياري از وهابي‌ها در برابر اين سخنان عصباني شده و به فحاشي و اهانت پرداختند. ما هرگز در برابر اهانت و فحاشي‌هاي وهابي‌ها عصباني نخواهيم شد و اين هتاكي‌ها نشان از حقانيت شيعه است كه به جاي سخن منطقي به فحاشي و اهانت مي‌پردازند.نیز دارای تضاد و دروغ گویست کدام عالم بزرگ اهل سنت که ایشان از آنان به عنوان وهابی یاد می کند به فحاشی پرداخته آیا این سخن نیز همچون هزاران حدیث جعلی و بی ریشه رافضیان بی پایه نیست ؟

در ثانی روافض که مذهبشان بر پایه اهانت و توهین و فحاشی بر پا گشته اگر حقانیت و ادبی داشتند به بزرگترین صحابه رسول الله صلی الله و علیه وآله و سلم همچون حضرات ابوبکر و عمر و عثمان و طلحه و زبیر و معاویه که مورد احترام میلیون ها سنی مذهبند توهین نمی کردند اگر هتاکی شیوه آنها نیست به امهات المومنین حضرت عایشه طاهره توهین نمی نمودند البته مشخص است این ها اگر دینی داشتند قرآن را تحریف شده نمی دانستند به نظر بسیاری از علمای اهل سنت روافض از دایره اسلام خارج اند اما چرا این مطلب را علما بصورت آشکار بیان نمی نمایند خود قصه ایی دیگر دارد .
در آخر به آخوند مکارم شیرازی توصیه می کنم بر طبل رسوایی خود و سایر رافضیان نکوبد همان چاه جمکران و امام غایبش را پاسبانی کند کافیست مناظره پیش کش ایشان .

سهراب زهی - خاش

0 نظرات: