سلیمانی تنها راه فلسطين در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي پايداري است



به گزارش آژانس خبری تفتان امام جمعه شیعیان مقیم زاهدان مرکز بلوچستان در خطبه های روز جمعه خود گفت :تنها راه مردم فلسطين در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي، پايداري و بيداري آنان است.
آقای سلیمانی جنایات اسرائیل در نوار غزه را محکوم نمود اما این آخوند جنایتکار جنایات خود و همفکران فاشیستش در بلوچستان را نمی بیند که چگونه بلوچستان را به اشغال خود در آورده اند و صاحبان و مالکان اصلی این سرزمین را از حقوقشان محروم نموده اند و همه روزه در حقشان جنایت می نمایند.
سلیمانی بدبخت و نوکر خامنه ای پلید جنایات خود را در بلوچستان نمی بینند که دستشان نه تا آرنج که تا بازو به خون مردم بلوچ مالکان اصلی بلوچستان آلوده است وهمه روزه جوانان بلوچ توسط این جنایتکاران فاشیست به شهادت می رسند.
سلیمانی راه نجات مردم فلسطین را پایداری در برابر اسرائیل عنوان می نمایند اما راه نجات ملت بلوچ چیست ؟آیا باید در برابر متجاوزان اشغالگری همچون سلیمانی سکوت کنند و زوال و نابودی خود را ببینند یا مانند مردم فلسطین در برابر تجاوز بایستند و حقوق خود را بطبند.
حقیقتا و سوگند به ذات الله که دشمن فلسطینیان بر دشمن ملت بلوچ شرف داردو کسانیکه به دست این بزدلان خبیث افتاده اند می دانند که چه حیوانات درنده ای هستند که بوئی از انسانیت نبرده اند.
علما و جوانان فلسطینی توسط اسرائیلیان دستگیر شدند ولی بیشترشان آزاد شدند و ثابت نیست که یهودیان با زندانیان خود برخوردی مانند پاسداران و اطلاعاتیهای خمینی بکنند حقیقتا که جنایتکاران خمینی روی اسرائیلیان را سفید کردند.
پس راه نجات ملت بلوچ مبارزه و مقاومت با این درنده خویان است تا به عزت و آزادی برسند.

0 نظرات: