600 ميليون دلار براي انسداد مرز شرقي كشور هزينه شده است



به گزارش آژانس خبری تفتان به نقل از خبرگزاری فارس فرمانده انتظامي بلوچستان گفت: تاكنون 600 ميليون دلار براي انسداد مرزهاي شرقي كشور هزينه شده است.
پاسدار نکوئی جهت سرپوش نهادن بر جنایات خود و فریب دادن جهانیان دلیل انسداد مرز و کانال کشی و دیوار سازی را مقابله با مواد مخدر اعلام نمود برای اجرای این دیوار بین ملت بلوچ که در دو سوی مرز ساکن هستند از جامعه جهانی کمک خواست و گفت : تكميل اين پروژه يك مشاركت بين‌المللي را مي‌طلبد.
غلامعلي نكويي امروز جهت فریب دادن سفراي سازمان ملل (دوبلين) به آنها گفت : مرزهاي شرقي يكي از مسيرهايي است كه چندين سال قبل محل ورود كاروان‌هاي مواد مخدر مجهز به سلاح و تجهيزات بوده و از اين طريق وارد كشور مي‌شدند.
آقای نکوئی نیک می داند که مواد مخدر توسط سپاه پاسداران ترانزیت می شود و اکنون هیچ کاروانی در بلوچستان وجود ندارد که مواد مخدر حمل و نقل نماید اما رژیم به خاطر ترس از مبارزان بلوچستان به کشیدن دیوار حائل بین ملت بلوچ اقدام نموده است اما رژیم فراموش کرده است که مبارزان در عمق سرزمین بلوچستان هستند و دیگر نیازی به عبور از مرز ندارند و بستن دیوار و کانال کشی هیچ گاه نمی تواند سدی در برابر مبارزان باشد.
این جای خوشحالیست که رژیم در سال گذشته صدها ملیارد صرف کانال سازی در مرز نموده بود که با یک سیل در منطقه ماشکیل همه هزینه های رژیم به باد رفت و اثری از کانال باقی نماند.

0 نظرات: